IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Deskorolka XXI wieku – www.StreetAcademy.pl

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (10 votes, average: 2.20 out of 5)
Loading...

Sorry, this entry is only available in Polish.


7 Comments

  • 1
    beton cup
    27 June 2018 - 11:54 | Permalink

    widze, ze bracia wieczorek chca wycisnac co sie da z polskiej deskorolki… nie sadze, ze mozna traktowac ten sport jak kazdy inny i prowadzic z niego treningii.. sami zaczynali w czasach kiedy ten sport dopiero raczkowal w polsce, wiec powinni wiedziec co jest najcenniejsze w nim, ze idzie sie pojezdzic kiedy ma sie czas i z kim chce i uczy czego chce a nie chodfzi na scisle okreslone zajecia… jak dla mnie kada proba otwierania takich szkolek jest skazana na kleske i nie podcinam skrzydel chlopakom, bo znam ich od 15 lat i zrobili bardzo duzo dobrego dla polskiej deskorolki jak i dla mnie ale ten pomysl jest slaby…. i tyle mam do powiedzenia

     
    • 2
      Leszno Rider
      28 June 2018 - 18:36 | Permalink

      Deskorolka się zmienia, najlepiej pokazują to przykłady najlepszych zawodników z USA, którzy regularnie “trenują tricki” ale również dbają o ogólny rozwój fizyczny, pracują nad stabilizacją itp.
      A dla rozpoczynających przygodę z deskorolką taka szkółka może tylko pomóc w szybkim i bezpiecznym rozwoju bez odbierania przyjemności z samej jazdy. Poza tym może jest to sposób na odbudowanie zainteresowania deskorolką wśród najmłodszych ponieważ chociażby w Lesznie gdzie jest przepiękna skateplaza, to o ilości jeżdżących która była kilka czy kilkanaście lat temu można tylko pomarzyć

       
  • 3
    ciekawe
    27 June 2018 - 14:04 | Permalink

    To moze Wieczorki na hulajnogach jezdzo po kryjomu?

     
  • 4
    aaa
    28 June 2018 - 19:36 | Permalink

    Mniej małolatów bierze się za deskorolką, bo gimbaza ma teraz modę na hulajnogi. Na dodatek jazda na hulajnodze w porównaniu do deskorolki jest BANALNIE łatwa, wiec zamiast skaterów wszedzie pałetają się skuterowe dzieciaki. Wątpię czy zakładanie teraz szkółki dla hulajnóg zwiekszy ilosc osob jezdzacych na desce xD

     
  • 5
    ahoj
    28 June 2018 - 20:58 | Permalink

    kto ma wiedzieć po co jest deska ten wie i to czuje, a kto zarabia na niej to nie wyznaje jej prawdziwej filozofii

     
  • 6
    SB
    28 June 2018 - 22:52 | Permalink

    ahoj czytając pierwszą połowe zdania już miałem nadzieje że jest lekka poprawa i,że wyszedłeś na ludzi ale czytając dalej jednak potwierdziłeś tylko to,że jesteś nadal zasranym obłudnym koniosrajem.

     
  • 7
    ...
    29 June 2018 - 12:17 | Permalink

    skoro chcecie odbudowac zainteresowanie dlaczego nie robicie darmowych warsztatow? tylko chcecie zarobic na tym sporcie… 70 czy 60 zl za godzine nie bierze nawet lekarz… poza tym na te zajecia beda przychodzic tylko dzieciaki z zasobnym portfelem taty, ktore sie nie jaraja deskorolka tylko mysla, ze jak zaplaca to sie szybko naucza i beda cool jak ich kolega…. tak wiec sie zchodzi do tego samego zeby zdoic troche kasy, a zawodowcow i tak z tego nie bedzie…. sorry

     
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.