IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Kurs Instruktora Deskorolki 01.06 – 06.06.2015

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (32 votes, average: 1,25 out of 5)
Loading...

kurs-instruktora-deskorolki

W dniach 01.06 – 06.06 odbędzie się pierwszy w Polsce kurs instruktora deskorolki, dzięki któremu będzie można zdobyć oficjalne uprawnienia do uczenia jazdy na desce.Kurs odbędzie się na terenie obozu WOODCAMP Wyjazdy SNOW/SKATE w miejscowości Przysucha, który posiada najlepsze zaplecze do organizacji takiego przedsięwzięcia.

W kursie mogą wziąć jedynie osoby, który ukończyły 18 lat i posiadają średnie wykształcenie, oraz oczywiście ich umiejętności jazdy na desce są wyższe niż przeciętne.

Cena: (nie obejmuje noclegu i wyżywienia)
900 złotych – dla osób, które ukończyły AWF, lub kurs instruktora sportu
1100 złotych – dla osób, które nie ukończyły AWF

Ważne: Osoby, które nie ukończyły AWF otrzymają przed kursem materiały, z których później zobowiązane są zdać egzamin podczas trwania kursu.

Prowadzący kurs:
Jakub Golański, Grzegorz Górski – część specjalistyczna
Piotr Wiśniewski, Bartek Pisarek – przedmioty podstawowe i kierunkowe

Zgłoszenia należy wysyłać drogą e-mailową na adres biuro@pzsw.org umieszczając w temacie: „Kurs Instruktora Deskorolki 2015” oraz podając w treści:

imię i nazwisko
adres zamieszkania
PESEL
skan dokumentu potwierdzającego średnie wykształcenie
osoby, które ukończyły AWF – skan dyplomu lub skan ukończonego kursu instruktora sportu
Zgłoszenia przyjmowane są do 25.05.2015.
Całość kursu należy opłacić do 25.05.2015.

Więcej informacji, na temat zapisów, płatności itd znajdziecie na
http://www.polishskatefederation.pl
https://www.facebook.com/polishskatefederation


22 komentarze

  • 1
    maro2145
    30 kwietnia 2015 - 16:02 | Permalink

    kurwa, to jakiś żart?

     
  • 2
    oldboy
    30 kwietnia 2015 - 16:05 | Permalink

    jak to przeczytałem to się uśmiechnąłem pod nosem – 1100 ziko za gówno warty kwit który nie znaczy nic i nic nie będzie znaczył. 900 ziko od absolwentów awf to kolejny poziom tej beki. Deska osiąga kolejne poziomy dziwności.

     
  • 3
    Anonim
    30 kwietnia 2015 - 16:08 | Permalink

    Polski Związek Wrotkowy tak bardzo potrzebny. Wkręcajcie dalej, ze dzięki temu będzie się lepiej jeździć,

     
  • 4
    Vanture Trucks CO
    30 kwietnia 2015 - 16:45 | Permalink

    Prawie jak Polska Agencja Kosmiczna :D

    Na egzaminie będzie trzeba zrobić kick-flipa?

     
  • 5
    panda23
    30 kwietnia 2015 - 16:46 | Permalink

    Czekam w takim razie aż powstanie Wrotkarska Policja, która przypilnuje każdego lapsa, któremu przyjdzie do głowy uczyć małolatów olki bez odpowiednich uprawnień !

     
  • 6
    ahoj
    30 kwietnia 2015 - 16:47 | Permalink

    Ciekawe mnie ilu głupich znajdą… umiejętności wyższe niż przeciętne? Salto w tył na desce absolwent AWFu, nie absolwent 360 flip?

     
  • 7
    blaaaam
    30 kwietnia 2015 - 17:05 | Permalink

    Jestem ciekaw na co komu takie gówno. Przecież określenie „instruktor deskorolki” samo w sobie wzbudza jakąś sprzeczność! Co taki instruktor może nauczyć, zakładając, że będzie prowadził lekcje przez tydzień po 2h? Przecież do deskorolki bardzo często trzeba mnóstwa czasu, nie wydaje mi się żeby taki instruktor był w stanie w ciągu tygodnia nauczyć bogatego dzieciaka 360 flipa od podstaw. Ja osobiście miałbym wyrzuty sumienia biorąc pieniądze za takie coś. Quo Vadis, Polsko…

     
  • 8
    Lol
    30 kwietnia 2015 - 17:10 | Permalink

    @Tomek Kotrych, Gutek Szymański jak bardzo jesteście zadowoleni z Siebie? Firmujecie swoją twarzą i nazwiskiem PSF

     
  • 9
    klotz
    30 kwietnia 2015 - 17:16 | Permalink

    bedzie kurs nagrywania? modestowi by sie przydal xD

     
  • 10
    Instruktor
    30 kwietnia 2015 - 17:26 | Permalink

    a nie wydaje wam sie ze moze dotyczy to woodcampow, Skate campow, letnich warsztatów itd chybadpbrze by było zeby dzieciakami zajmowali sie ludzie do tego przygotowani ? Wzięli do tego golana i on to zrobi dobrze. Oczywiscie temat kontrowersyjny, ale jak ze wszystkim wszyscy sa przeciwko, ale jak przyjdzie zarobić za jeżdżenie z dzieciakami to sie kazdy zapisze.zawsze sie znajda jednak ci którzy beda gadać o nauce kickflipow a wakacje trzy lata temu biegali za instruktorami na wood camp zeby ich z quotera nauczyli zjeżdżać ;)

     
  • 11
    Piotr Zamek Drugi
    30 kwietnia 2015 - 18:06 | Permalink

    Jak dla mnie spoko opcja i całkiem normalna bo w stanach czy w zachodniej europie to funkcjonuje, ale wasza mentalność pozwoli wam to zrozumieć za jakiś czas i przekonacie sie,że to jednak nikomu nie przeszkadza i nie wplywa w zaden sposób negatywnie na deskorolkę. zarobic z takiego turnusu jako instruktor tez fajna sprawa. propsuje całą akcję!

     
  • 12
    veteran
    30 kwietnia 2015 - 21:26 | Permalink

    hahahaha, nie wierze, kurwa czego ja dozylem… mozemy zaczniemy wystawiac certyfikaty dla pro’sów ze sa pro i tak dalej, zaden certyfikat czy inny gniot-swistek nie zagwarantuje czegokolwiek, z mojego doswiadczenia „instruktorskiego” wiem, ze umiejetnosc słuchania i tłumaczenia w jasny sposob czyli podejscie oraz kontakt z obozowiczami jest o niebo wazniejszy niz kurs czy jakis papier. To sie ma albo nie. Jesli nie ma sie pojecia o pewnych sprawach to i tak bedzie slabo. Swoja droga uwazam, ze jakiekolwiek lekcje czy takie tam pasuja dla dzieciaka, który uczy sie jezdzic. Po co instruktor dla kogos np. srednio zaawansowanego? I tak kazdy idzie wlasna drogą w deskorolce, oraz rozwija i uczy sie w odpowiednim dla siebie tempie.

    Inna sprawa, ze jak teraz ktos bedzie chcial byc instruktorem na woodcampie to na dzien dobry 1100 – bo ilu skaterów jest po AWF-ie?

    Happy Skateboarding

     
    • 13
      Anonim
      1 maja 2015 - 00:00 | Permalink

      Ta, wyrocznia AWFu jakby to po nim był każdy kurwa zapaleniec. Ostatecznie pierdolnąłem na ryj jak przeczytałem „ponad przeciętne umiejętności”. No kurwa mać. Chuj, że jakiś andrzej robi fakie tre na fakie 50, jak nie potrafi wytłumaczyć jak kupić mleko w dyskoncie. Co za człowiek-jaskra to wymyślił to nie mam pytań.

       
      • 14
        pawyly
        3 maja 2015 - 14:18 | Permalink

        gląbie, chodzi o to, że podstawy, które są w programie kursu, (wymagane przez ministerstwo), zawarte są już w programach nauczania na AWFie.
        Chodzi o przedmioty jak metodyka nauczania itp.
        Ktoś kto już zaliczył to na uczelni nie ma sensu, żeby płacił jeszcze raz za to samo.
        Stad ta różnica.

         
  • 15
    a
    30 kwietnia 2015 - 22:36 | Permalink

    jedyna zajawa w tym to zbieranie różnych papierków żeby mieć zajebiste cv i pokazać że sie dużo ogarnia

     
  • 16
    panierkazakotłownią
    1 maja 2015 - 01:02 | Permalink

    ty! Podrabiana dziwko! Wstawaj o 5. I zapierdalaj zapylaczem po Morskich Okach i parkingach oraz Domach Handlowych wpierdalać kotlety schabowe w panierce z jajek i mąki puree i surówką i rób świadomość między miejscowościami. Już od zaraz bierz się do roboty w swojej kapocie na wapno spod Capitolu. I sobie zdejmij folijkę ź telefonu.

     
  • 17
    Kuba
    1 maja 2015 - 11:12 | Permalink

    W Stanach i w Europie sa takie papiery, wiec nie wiem czym wy sie dziwicie… Chcesz zarabiać hajs na deskorolce, czy jak dorośniesz pracować na kasie w biedronce i nie miec sił i czasu na deske a co najwazniejsze hajsu aby ja kupic :) Ktos napisał o papierach Pro skatera z szydera… no kurwa chyba jest statut Pro w stanach dlatego oni z tego moga zyc i maja emeryturę, ponieważ jest to ich zawód :) te wasze komentarze pokazują w jakim jestescie wieku i jak nie ogarniacie prostych tematów ;)

     
  • 18
    1 maja 2015 - 13:05 | Permalink

    Najlepszymi instruktorami są ludzie z którymi się jeździ :)

     
  • 19
    no way
    1 maja 2015 - 23:10 | Permalink

    wszystko spoko tylko kazdy jara sie inna deskorolka… nie ublizajac golanowi ani nikomu ale na 200% nie potrafia wszystkich trickow, wiec w jaki sposob chca uczyc? ktos sobie wymysli trick i dupa… poza tym 1100pln to z chuja wzieta kwota, w ktorej nic nie jest oplacone… wiec za co tyle pieniedzy? a juz najlepsze jest to, ze wymagany jest kurwa skan dowodu i pesel… jaki debil poda takie dane, dzieki ktorym mozna wziac kredyt. i na koniec jaki papier ma golan i reszta zeby decydowac o tym czy ktos dostanie papier czy nie….. jedna wielka kpina!!

     
    • 20
      Łukasz
      2 maja 2015 - 00:51 | Permalink

      Nie rozumiem akcji… Woodcamp trwa już 13? 14? lat. Jakoś nikt z was nie hejtuje tego obozu. Tam dzieciaki jadą uczyć się jazdy na deskorolce. Do tego momentu instruktorzy tam w świetle prawa nie uczyli legalnie. gdyby ktokolwiek się zabił na obozie lub stał by się poważny wypadek to osoba figurująca jako instruktor mogłaby by pójść do więzienia. Czy wy naprawdę tego nie rozumiecie że taki papier to coś normlanego w innych krajach ? Nie zmienia to niczego w deskorolce, po za tym że może zachęci wiecej dzieci do jazdy na desce a nie na hulajnodze ;/ Proste że jak dzieciak nauczy się ollie i flipa, to nie będzie chodził na zajęcia. Choć na Woodcamp i tacy jeździli. Wydaje mi się że w tych komentarzach wypowiadają się tylko dzieci lub ludzie mający maksymalnie 18-19 lat którzy chyba jeszcze nie potrafią analizować faktów

       
  • 21
    michal d
    4 maja 2015 - 14:12 | Permalink

    Zbuntowane bananowe małolaty i stare chuje bez przyszłości wszystko przyhejtuja.nie chcesz tumanie kursu nie iteresuje cie on to na chuj sie wypowiadasz.zapierdalaj do starego po wypłate.aż żal

     
  • 22
    Łukasz
    16 maja 2015 - 17:49 | Permalink

    Wszystko ok ,ale po co do deskorolki wykształcenie średnie i czy taki dokument jest ważny za granicami naszego kraju czy tylko w Polsce?

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.