IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Skate Free – Shane O’Neill

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (13 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Zobaczcie jak ładnie się urządził Shane dzięki deskorolce, piękny dom, a pod nim perfekcyjny skatepark – żyć nie umierać.

7 komentarzy

  • 1
    SB.
    20 marca 2015 - 21:28 | Permalink

    ktos ma jeszcze wątpliwości dlaczego Nike SB ma takie nazwiska w teamie? :) Nie ma sie co dziwic, zycie jak z bajki dla kazdego skejta.

     
    • 2
      Anonim
      20 marca 2015 - 22:30 | Permalink

      Jest masa prosów, którzy żyją równie sycie jak Zigram, choć nie jeżdżą dla łyżwiarzy. Źle trafiłeś SB-ku.

       
  • 3
    Sysuł
    20 marca 2015 - 22:30 | Permalink

    Daryl Angel ma małe mieszkanie. Ben Raybourn sprzedał samochód i napierdala na rowerze. Myślę że Shane’a stać na takie rzeczy bo bierze udział w zawodach i ciągle nagrywa nowe party.

     
  • 4
    SB.
    20 marca 2015 - 23:57 | Permalink

    Angel nie jest tego formatu gosciem co shane aczkolwiek myslę,że i tak nie narzeka na status skoro nawet polski team nike dostaje godziwy pieniadz a Ben jest w teamie od niedawna wiec za jakiś czas będzie żyl pewnie na lepszym poziomie, oczywiscie ze wygrane zawody i inne kontrakty to tez jakis hajs ale myslę,że obecnie pro miedzy innymi z nike sb mają najlepiej. Nie uwazam ze tylko w Nike mozna byc spokojnym o wynagrodzenie , bo jest jeszcze kilka innych duzych firm zamieszanych w deskorolkę,ktorzy odpowiednio dbają o swoich albo jednostki w pozostałych markach ktore dostaja dużo za to ,że sa legendą albo ich nazwisko jest wszedzie rozpoznawalne.

     
  • 5
    21 marca 2015 - 00:05 | Permalink

    z ciekawośći, naprawdę polski najk daje szmal naszym? skąd info?

     
  • 6
    gggdupfromthefeetup
    21 marca 2015 - 08:32 | Permalink

    Co za frajer bity od razu bym mu kopa na ryj za chatę i park zajeBal hehe żartuje ale hatersem mógł bym być co?

     
  • 7
    Anonim
    21 marca 2015 - 09:14 | Permalink

    już od samego energetyka po miesiącu oni mogą sobie kupić samochód(chyba jeremy rogers odszedł od redbula czy kogoś innego, bo dostawał za mało $??(12tysięcy$ miesięcznie, mało)

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.