IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Adrian Kawa

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (9 votes, average: 2,00 out of 5)
Loading...

Nieoficjalnie w sieci trwa wojna na najgorszą polską skate reklamę, póki co wygrywa chyba trash ale etam, cokolwiek to jest, go powoli nadgania.

39 komentarzy

  • 1
    Anonymous
    27 października 2010 - 07:24 | Permalink

    dramat panowie ; o

     
  • 2
    Anonymous
    27 października 2010 - 08:18 | Permalink

    Shafu, idealnie to ująłeś haha

     
  • 3
    Anonymous
    27 października 2010 - 08:33 | Permalink

    etam wygrywa

     
  • 4
    Anonymous
    27 października 2010 - 09:22 | Permalink

    mam wrazenie ze niemal identyczne logo mieli chlopaki z CZILLu

     
  • 5
    Anonymous
    27 października 2010 - 10:43 | Permalink

    kurwa, pedze i kupuje ich deski czy co tam maja

     
  • 6
    Anonymous
    27 października 2010 - 11:19 | Permalink

    etam lepszy montaz i ciekawsze tricki

     
  • 7
    Anonymous
    27 października 2010 - 11:31 | Permalink

    o kurwa zajawa max aż sie chce jezdzić

     
  • 8
    Anonymous
    27 października 2010 - 11:40 | Permalink

    hahah ale patologia

     
  • 9
    Anonymous
    27 października 2010 - 11:41 | Permalink

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL razy 1094380123781273912873918273981237

     
  • 10
    Anonymous
    27 października 2010 - 12:14 | Permalink

    beszczel z ciebie sfahu

     
  • 11
    Anonymous
    27 października 2010 - 12:20 | Permalink

    http://allegro.pl/czill-nowa-koszulka-4c-white-r-l-nowa-kolekcja-i1277363431.html zbieg okoliczności z logiem? phi, żenada!

     
  • 12
    Anonymous
    27 października 2010 - 12:57 | Permalink

    hmmm a co to jest czill? podjebali logo? przerobili tak jak logo champion'a?

    co do filmu… nie powala, ale jak na pierwsze promo, calkiem niezly.

     
  • 13
    Anonymous
    27 października 2010 - 15:36 | Permalink

    to już chyba ja jeszcze lepiej od tego kawy

     
  • 14
    Anonymous
    27 października 2010 - 16:31 | Permalink

    no nie przesadzaj ziom, az tak slaby nie jest

     
  • 15
    Anonymous
    27 października 2010 - 16:38 | Permalink

    ja się jaram…ważne że jest zajawka :) a z logiem to na pewno czysty przypadek…

     
  • 16
    Anonymous
    27 października 2010 - 16:52 | Permalink

    Tak ziomek to zaplanował, specjalnie podjebał logo i wgl. jesteście rozjebani krytykując czyjas zajawe miał ziomek zajawe na taka reklamęto ja zmatował i dał w neta, i uszanujcie to, jak takie koziory z was to zrobicie montage i dajcie w neta a ja sie z was pośmieje…

     
  • 17
    Anonymous
    27 października 2010 - 17:00 | Permalink

    ciekawy montaż…firma się spoko zapowiada….czekamy na kolejne proma riderów, ciekawe co pokażą…,logo spoko a kształt tylko trochę podobny do loga ETAM lecz nic nie mówi o tym żę skopiowali :P

     
  • 18
    Anonymous
    27 października 2010 - 19:02 | Permalink

    Wszystko ladnie, pieknie, skejtboardnig w Polsce na wysokim poziomie, szok montaze codziennie, zajawkowe rodzime firmy, a tu nagle takie gówno jak z przed 10 lat. Prawo rynku – nie zdazymy nawet zapamietac nazwy firmy, jak juz jej nie bedzie

     
  • 19
    Anonymous
    27 października 2010 - 19:24 | Permalink

    czy on dopiero zaczął jezdzic?

     
  • 20
    Anonymous
    27 października 2010 - 19:40 | Permalink

    bez kitu slaby poziom .. nie chodzi mi o to ze musza byc flipy i grindy… ale chodzi o to ze jak to mial byc hc montazyk to wyszla zenada .. i rozumiem jakby to bylo danej osoby demko a nie jakiejs firmy co bedzie produkowac rzeczy … :D te wszystkie tricki marne :D

     
  • 21
    Anonymous
    27 października 2010 - 19:53 | Permalink

    Jako reklama to chujowe troche, ale dla wlasnej zajawki to spoko. Wierze, ze wam wyjdzie i podszlifujecie poziom trikow do nastepnego promo. To bylo naprawde biedne, ale niewazne jakie bylo, wazne ze dotarlo to znacznej liczby skajtow. Etam bardzo spoko nazwa swoja droga. Pozdro Norek

     
  • 22
    Anonymous
    28 października 2010 - 00:30 | Permalink

    Jol! tu Kawa …
    To kurwa nie jest montaz w stylu "HC" albo "zrob co potrafisz" tylko zabawa deska:) widzisz spot, przychodzi ci cos do glowy i robisz .. tyle. To jest kurwa deska, a nie Real Madryt. Deską trzeba sie bawić i mieć patent …

     
  • 23
    Anonymous
    28 października 2010 - 06:58 | Permalink

    Poziom
    Ja jebe, capy, jest takie coś jak "zajawka" (jazda nie patrząc na to czy coś jest dobre czy złe, czy się komuś podoba czy nie… trzeba olać debili którzy mówią na temat deski a nie mają tego w sercu (bo każdy człowiek który kocha deskorolkę nie powie nic złego na jej temat…
    Przepraszam wszystkich że nie jeżdżę jak chłopaki z Warszawy (jestem z Zakopanego)
    w celu respektowania się w waszych kręgach powiem "znam Stikorame"
    Śmieszy mnie to wszysto co się tu dzieje!
    pozdro ekperci!

     
  • 24
    Anonymous
    28 października 2010 - 07:17 | Permalink

    Ja pierdole, a Wy po co się tutaj produkujecie? Myślicie, że coś zmienicie? Raczej nie, bo tu panuje rozpierdol. Pewnie większość osób ma wyjebane na to, czy jeździcie dla zajawki, czy dla fejmu. Bądź to co jest na materiale, to wszystko na co Was stać. Mnie to chuj obchodzi. Klip mi się nie podobał, bo nie lubię takich klimatów ala jestem hardkorem, a chuj wychodzi. I ok, czaje zajawkę, sam ją mam, ale własne zdanie również. Pozdrawiam bez hejtu.

     
  • 25
    Anonymous
    28 października 2010 - 09:00 | Permalink

    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs833.snc4/69316_157519034287162_151807454858320_253914_4439718_n.jpg

    zmieniac logo albo zaiks wjezdza na chate :)

     
  • 26
    Anonymous
    28 października 2010 - 09:01 | Permalink

    i właśnie to jest najśmieszniejsze w świecie polskiej deskorolki… (takie nk dla debili którzy nie wiedzą co pisać to hejtują)
    A myślałem że deskorolkowcy to jedna wielka rodzina…
    miliłem się…

     
  • 27
    Anonymous
    28 października 2010 - 09:03 | Permalink

    Jakbym wrzucił D.O.P.E. na idosk8.com też by były hejty niesamowite:D
    brawo!

     
  • 28
    Anonymous
    28 października 2010 - 14:57 | Permalink

    A myślałem że większego żartu niż dream skateshop nie ma…

     
  • 29
    firma siabadaba
    28 października 2010 - 17:12 | Permalink

    jeśli piszesz, że ta reklama to kibel to musisz być z rodziny policyjnych dziwek! FIRMA!

     
  • 30
    Mikołaj
    28 października 2010 - 17:58 | Permalink

    zajawka zajawka ale jezeli sie robi film pod jakas tam firme to jakis trik musi byc.. moim zadniem

     
  • 31
    Anonymous
    28 października 2010 - 20:27 | Permalink

    tak kawa baw sie nikt ci nie zabrania ale dla zabawy nie robi sie reklam firmy na ktorych sie zarabia…. wiec.. jakbys dla siebie zrobil filmik i nie wrzucal na neta to spoko popieram ale tak jak reklamujesz sie tym ? niby ze for fun? hyh?

     
  • 32
    Anonymous
    30 października 2010 - 13:20 | Permalink

    jest jedna firma która nie zarabia! niedługo ją poznacie, pomimo że ją znacie…
    Podejście do deski rarytas…
    i tak zjedziecie…

     
  • 33
    Anonymous
    31 października 2010 - 03:25 | Permalink

    ta firma to ORBIS TRAVEL ??

     
  • 34
    Anonymous
    31 października 2010 - 18:15 | Permalink

    oj polaczki, polaczki, cudze chwalicie, a swojego nie znacie… a założe sie że połowa z waszej generacji skater-hater jara sie Richie Jacksonem czy Williamem Spencerem. Nie odrazu The Berrics zbudowano!

     
  • 35
    Anonymous
    16 listopada 2010 - 13:48 | Permalink

    u mnie takie podejście hejtersko beriksowe nazywane jest "warszawką":)
    ludzie, deskorolka jest sztuką i każdego trzeba doceniać i motywować a nie hejtować.

     
  • 36
    Anonymous
    18 listopada 2010 - 12:49 | Permalink

    ja pierdole to wygląda jakby ktoś dostał od wujka deske nie umie kompletnie nic to coś odpierdala nie wiadomo co…. chociaż nie sorry ubogi szołyt bodi warial wjechał

     
  • 37
    Anonymous
    18 listopada 2010 - 12:51 | Permalink

    aaa i naprawde kozak nutka tak trzymać

     
  • 38
    KGT
    10 maja 2016 - 18:22 | Permalink

    GDZIE TO JEST!!1 PŁACĘ MILIONY ZA MIRROR!!!!!!!!!!!!

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.