IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Adrian "Method" Smardz

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (No Ratings Yet)
Loading...

Nie wiedziałem, że są w Polsce tacy ludzie co jarają się tymi kłoterami w klimatach rodeo, flara czy inne tricki fs 540 prosto z extreme channel, no ale dziwna akcja.

13 komentarzy

  • 1
    Anonymous
    29 grudnia 2009 - 00:08 | Permalink

    jak bucky lasek

     
  • 2
    Anonymous
    29 grudnia 2009 - 01:03 | Permalink

    coś czuje ża harpagany które hejtuja na co dzien raperów przyhejtuja tego typa bo mu pozazdroszczą skila do hujowych tricków, ja tam dałem 5 na zachęte bo sam jak sie zestarzeje z chęcią bym w bowlu cos podobnego odjebał hehe

     
  • 3
    Anonymous
    29 grudnia 2009 - 01:53 | Permalink

    ZAJEBISTE ja sie jaram dobrymi rzeczami, a to bylo dobre !!!

     
  • 4
    Anonymous
    29 grudnia 2009 - 08:09 | Permalink

    afera

     
  • 5
    Anonymous
    29 grudnia 2009 - 09:42 | Permalink

    kurwa kozak!

     
  • 6
    Anonymous
    29 grudnia 2009 - 10:49 | Permalink

    Nie liczy się wszystko podpiera ręka xD

     
  • 7
    Anonymous
    29 grudnia 2009 - 11:10 | Permalink

    Dobrze wjechane… Ale bez backflipa daje tylko 4 ^^

     
  • 8
    Anonymous
    29 grudnia 2009 - 13:21 | Permalink

    W chuj dziwne, zryło mi beret, ale daje 5, bo w zyciu bym nie powtórzył większości tych trików.

     
  • 9
    Anonymous
    29 grudnia 2009 - 15:18 | Permalink

    Bez kitu, Bucky Lasek!

     
  • 10
    Anonymous
    30 grudnia 2009 - 11:38 | Permalink

    jakby to robił w powietrzu to był by git, tak to są wszystko jakieś oldskulle, a nie pożądny vert.

     
  • 11
    Anonymous
    1 stycznia 2010 - 00:49 | Permalink

    hahaha ziomeczek ma lepszą stylówke niż Nick Tucker xD

     
  • 12
    pawyly
    1 stycznia 2010 - 12:23 | Permalink

    polski toni hołk:D ale to rodeo troche kozak

     
  • 13
    Anonymous
    1 stycznia 2010 - 20:32 | Permalink

    rispekt./Sebastian

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.