IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Agnieszka Sielska

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (50 votes, average: 4,32 out of 5)
Loading...

Jedna z niewielu skejt dziewczyn w Polsce, a konkretnie z Wałcza.

28 komentarzy

  • 1
    Elmo.
    2 lipca 2011 - 15:19 | Permalink

    Kocham ją ! ^^

     
    • 2
      Gustavo
      4 lipca 2011 - 13:39 | Permalink

      Ni to chłopak ni dziewczyna wsadź se w dupę wielkiego kamyka !

       
  • 3
    wa
    2 lipca 2011 - 16:06 | Permalink

    wszystkie laski maja raczej daremne stylówy, do kuchni!

     
    • 4
      ahoj
      2 lipca 2011 - 17:34 | Permalink

      pewnie robisz trójkę na jedną i twierdzisz, że masz stylówkę

       
  • 5
    Anonim
    2 lipca 2011 - 16:33 | Permalink

    żal mi cię WA …

     
    • 6
      anonim
      2 lipca 2011 - 17:53 | Permalink

      …ŁCZANINKO . Mi też żal tej dziewczyny z wałcza , dziewczyny do garów ! chyba , ze dobre to na szpili !

       
  • 7
    sebek
    2 lipca 2011 - 16:47 | Permalink

    nawet nieźle jej to idzie. powodzenia, choć babochłopów nie cierpię

     
  • 8
    Anonim
    2 lipca 2011 - 16:50 | Permalink

    jest lepsza ode mnie ;-)

     
  • 9
    Anonim
    2 lipca 2011 - 17:11 | Permalink

    Gdy nie napisali ze to dziewczyna to bym sie nie domyslił. Poza tym fajnie..

     
  • 10
    Anonim
    2 lipca 2011 - 17:15 | Permalink

    glupia szmata znam ja bardzo dlugo jest glupia pusta i nie rozgarnieta

     
  • 11
    asdf
    2 lipca 2011 - 17:53 | Permalink

    anonim umie za to rozgarniać gnój po polu a nie jeździć na desce

     
  • 12
    hard
    2 lipca 2011 - 17:59 | Permalink

    Szacunek na forum pewnie większość ma taki jak w domu, nie ma czym zaprzeczyć teksty typu ,,do kuchni” co to kurwa jest? Chcecie w przyszłości mieć żonę, która was szanuje to się o to starajcie, a jak nie to ogolić jaja i wypierdalać do przedszkola…

     
  • 13
    Anonim
    2 lipca 2011 - 18:05 | Permalink

    zajawa. a moje zdanie jest takie że połowa z was jezdzi gorzej niż ona haha i dlatego tak jedziecie.jebane dzieci berricsa i trójki na nóżkę.

     
  • 14
    Anonim
    2 lipca 2011 - 19:09 | Permalink

    a cycki gdzie ?

     
  • 15
    anomin z wałcza
    2 lipca 2011 - 19:50 | Permalink

    nie znacie jej, a ją oceniacie. ona jest niesamowitą skejciarą. to co ona wyprawia na skateparku to połowa z was nie zrobi.

     
  • 16
    wa
    2 lipca 2011 - 19:53 | Permalink

    teksty typu do kuchni w moim wydaniu są dla beki, normalnie do żadnej kobiety bym tak nie powiedział, chyba że w żartach, drugim ich celem jest to żeby tacy idonapinacze mieli jak sie napinać.

     
    • 17
      hard
      2 lipca 2011 - 21:32 | Permalink

      Nawet w żartach nie polecam tak zwracać się do kobiety, a dla beki możesz sobie obciąć palce skroś taki żartowniś. :)

       
      • 18
        Pm
        2 lipca 2011 - 23:34 | Permalink

        Nawet w zartach nie polecam obcinac sobie palców, a dla beki to możesz zwrócić się tak do dupeczki skoros taki kabareciarz :)

         
  • 19
    ćwok
    2 lipca 2011 - 22:43 | Permalink

    przynajmniej się nie martwi, że spadnie na jaja :)

     
  • 20
    Anonim
    3 lipca 2011 - 01:13 | Permalink

    Beka z hejterów

     
  • 21
    odmieniec
    3 lipca 2011 - 09:59 | Permalink

    kurde jest dobra :D przykra sprawa lepsza ode mnie lecz się ciesze ze dziewczyny też jeżdżą:D

     
  • 22
    stivi o
    3 lipca 2011 - 10:48 | Permalink

    nie podoba mi sie po prostu.
    marna stylowka.NIe mam nic do lasek na deskach.

     
  • 23
    awdrgy
    3 lipca 2011 - 13:11 | Permalink

    Agniecha tak trzymac !!

     
  • 24
    KARALUCH
    3 lipca 2011 - 13:58 | Permalink

    CHUJOWY TEN TYP MA STYL NIE WIEM CZEMU SFAHU WRZUCIŁEŚ TAKIE GUWNO

     
  • 25
    Dżony Boy
    3 lipca 2011 - 16:14 | Permalink

    Spoko. Piszecie, że dziewczyna wygląda jak chłopak, a połowa z was pewnie wygląda jak dziewczyny. To się nazywa hipokryzja, nikt kto jest szanującym się napierdalaczem nie pisze takich głupot jak 20 komentarzy nade mną.

     
  • 26
    Anonim
    3 lipca 2011 - 17:56 | Permalink

    Wiecie co jest najgorsze? Cisniecie z laseczki, chociaz to jest dopiero dzieciaczek

     
  • 27
    dziewczyna jeżdżąca na desce
    18 lipca 2011 - 06:20 | Permalink

    ee GUSTAVO… pozdro ci życzę ale ciężko jest jeździć w długich włosach leginsach i sukience na desce … wiem coś o tym .. dlatego każda skate dziewczyna umiejąca jeździć jeździ w takich ciuchach .. a sam pewnie jestes jakis niedorób pzdr

     
  • 28
    dziewczyna jeżdżąca na desce
    18 lipca 2011 - 06:26 | Permalink

    żal mi was ona ma cycki ( 1:12 )

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.