IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Backstage sesji zdjęciowej Etam Boards

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (33 votes, average: 3,18 out of 5)
Loading...

Etam promuje swoje nowe deski na kobieco.

20 komentarzy

  • 1
    Anonim
    13 marca 2012 - 14:03 | Permalink

    genialne, polewajcie dalej blaty wodą, na pewno daleko zajdziecie

     
  • 2
    Anonim
    13 marca 2012 - 14:14 | Permalink

    Te deski nadaja sie tylko do krojenia po nich warzyw… tandetna wersja reklam Hubba.

     
  • 3
    Anonim
    13 marca 2012 - 14:18 | Permalink

    jakim cudem ta firma jest jeszcze na rynku? syf jakich mało

     
  • 4
    Anonim
    13 marca 2012 - 14:22 | Permalink

    Wieczny dziubek w sesji? Wychodzę.

     
  • 5
    x
    13 marca 2012 - 14:37 | Permalink

    Nie , nie pociaga mnie ta firma. logo mnie nawet odrzuca.

     
  • 6
    z
    13 marca 2012 - 15:12 | Permalink

    powinna miec buty pod kolor sukienki…

     
  • 7
    porno skateboards
    13 marca 2012 - 15:40 | Permalink

    podrzućcie namiar na modelkę,chętnie zatrudnimy ją w naszej foto sesji…porno skateboards!

     
  • 8
    Arek
    13 marca 2012 - 16:15 | Permalink

    beka z desek w zlewie albo na okapie…po co?
    ta dupa malo pewna siebie nie to co u hubby
    wyszlo tandetnie

     
  • 9
    Bobek
    13 marca 2012 - 16:53 | Permalink

    Wy nawet laski potraficie hejtować!

     
  • 10
    Mr.X
    13 marca 2012 - 18:06 | Permalink

    Za bardzo wydumane ;)

    Blaty powinni reklamować skaterzy siekający na nich zajebiste triki, a nie laski w kusych kieckach siekające na nich marchewkę. Hahaha

     
  • 11
    Anonim
    13 marca 2012 - 18:45 | Permalink

    zamknijcie morde hejterzy bo takiej dupeczki i tak nigdy nie wyrwiecie wiec wypierdalac na youporna

     
  • 12
    fapdog
    13 marca 2012 - 19:30 | Permalink

    ruchałbym!

     
  • 13
    Anonim
    13 marca 2012 - 21:54 | Permalink

    no i co tu sie dziwic znów zawiodłem się na Polskiej skate-reklamie . Jak to do kurwy jest ze nawet porządnej reklamy nikt nie jest w stanie zrobić ? a marchewke to ja zobie wole na desce do prasowania pokroic niz na takim chujowym blacie.

     
    • 14
      anonim
      14 marca 2012 - 12:07 | Permalink

      gdzie jest napisane, ze to jest reklama ?

       
  • 15
    twoja mama
    14 marca 2012 - 09:09 | Permalink

    nie rozumiem tych hejtów, zrobili coś po swojemu i źle, a co miał być 1 triczek w slo mo i wcześniej jakaś wywrotka to by było kozacko ??

     
    • 16
      Jaca
      14 marca 2012 - 16:55 | Permalink

      Nie po swojemu, tylko zrzynka z hubby. Do tego w biednym wydaniu polskim, to sie ludzie smieja, bo chcieli wielki fassion zrobic hehe.

       
  • 17
    Anonim
    14 marca 2012 - 11:52 | Permalink

    Panowie z tego co widać jest to Backstage. Czyli jeszcze żadna reklama. Tylko kulisy powstawania jej, a reklama dopiero będzie jako ZDJĘCIA

     
  • 18
    x
    14 marca 2012 - 11:52 | Permalink

    Panowie z tego co widać jest to Backstage. Czyli jeszcze żadna reklama. Tylko kulisy powstawania jej, a reklama dopiero będzie jako ZDJĘCIA

     
  • 19
    Bobek
    14 marca 2012 - 17:52 | Permalink

    Bekstejdż to jedno, zrzynka z Hubby? Przed Hubba Wheels inne firmy też miały reklamy z Paniami więc nie wiem czego się czepiać. Dzeciaszki przestańcie hejtować i zacznijcie coś robić (np lepsze foty niż ETam;p)

     
  • 20
    twoja mama
    14 marca 2012 - 18:36 | Permalink

    HAHAHA W TAKIM RAZIE WSZYSTKIE REKLAMY SH TO ZRZYNKA Z HUFA, A WSZYSCY SIE NIMI JARACIE GÓWNA

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.