IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

BANGIN! Joey Brezinski

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (No Ratings Yet)
Loading...

Nikt nie ma takich manuali jak Joey, każdy chyba to wie.

13 komentarzy

  • 1
    Anonymous
    18 listopada 2010 - 20:23 | Permalink

    Jak on to robi ? Ten ostatni na murku to pozamiatał syto

     
  • 2
    Anonymous
    18 listopada 2010 - 21:06 | Permalink

    Daewon Song ma

     
  • 3
    sfah
    18 listopada 2010 - 21:08 | Permalink

    raczej!

     
  • 4
    Anonymous
    18 listopada 2010 - 21:38 | Permalink

    chyba kurwa najlepsze bangin : o

     
  • 5
    Anonymous
    18 listopada 2010 - 21:59 | Permalink

    najlepsze manuale, zajebisty bangin

     
  • 6
    Anonymous
    18 listopada 2010 - 22:03 | Permalink

    to kto lepszy Deawon czy Joey?? a moze Aaron Kyro… ;>

    koral

     
  • 7
    Anonymous
    18 listopada 2010 - 22:14 | Permalink

    bangin pierwsza klasa

    co do tytulu lepsze manuale ma SONG no i MULLEN

     
  • 8
    Anonymous
    18 listopada 2010 - 23:00 | Permalink

    Nazwijmy to inaczej: Brezinski, Kyro, Mullen, Song, robią takie manuale, że sramy pod siebie.

     
  • 9
    Anonymous
    19 listopada 2010 - 00:17 | Permalink

    nie lubię go – myśli, że Europa to kraj

     
  • 10
    Anonymous
    19 listopada 2010 - 12:58 | Permalink

    ciekaw jestem gdzie usłyszałeś tą bzdurę

     
  • 11
    Anonymous
    19 listopada 2010 - 16:20 | Permalink

    W TWS'owskim Skate Nerd. Wydaje mi się jednak, że Brezin żartował sobie, tym bardziej, że z pochodzenia jest Polakiem. No chyba, że serio jest takim kretynem, w sumie USA. :P

     
  • 12
    Anonymous
    19 listopada 2010 - 23:35 | Permalink

    Wiadomo ze sobie jaja robi, amerykanie lubia sie smiac ze stereotypu "glupiego amerykanina", w rzeczywistosci nie sa tacy glupi jak reszta swiata lubi myslec.

     
  • 13
    Anonymous
    20 listopada 2010 - 10:07 | Permalink

    Ta, bankowo tak myśli. Jeździ po całej Europie na różne toury, jest z pochodzenia po trochu europejczykiem i na dodatek jest w europejskim teamie cliche i nie wie, że europa to kontynent a nie kraj.. chlopaki, nie przesadzajcie :)

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.