IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

BYĆ JAK KOMAR

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (No Ratings Yet)
Loading...

Niestety albo nadal ktoś nie ogarnia, że ta strona też jest dosyć popularna, albo po prostu ma świadomość, że co by się nie działo ważnego i tak o tym wspomnę, więc robię to, bo żadna notka prasowa do mnie oczywiście nie dotarła. I nie piszę tego dlatego, że mam się za nie wiadomo kogo, tylko skoro to taki fajny konkurs zależałoby mi by się dowiedziało o nim jak najwięcej osób w jak najszybszym czasie. Jest konkurs, są do wygrania rzeczy nikesb wraz z nowymi Salazarami do zgarnięcia. Zasady są takie, kto nagra diss na Jurasia wygrywa, pozdrawiam.

A kto chce startować niech wejdzie tutaj na stronę info – tam jest cały wyciąg z regulaminu. Jak ktoś z Wwa ma ochotę coś nagrać – to chętnie pomogę. : – )

Aaaa i to jest jeszcze zabawne: proszę nie zamieszać żadnego logo przed filmem, tylko imię i nazwisko deskorolkowca. – ciekawe jaki jest tego cel? Chyba taki żeby nikt przypadkiem nie wylansował się jeśli wygra i nie daj boże wypromował swoje logo, adres strony, firmę etc, bo innego sensu nie widzę heheheh.

26 komentarzy

  • 1
    Anonymous
    24 marca 2010 - 14:17 | Permalink

    Ż Y C I E

     
  • 2
    Anonymous
    24 marca 2010 - 14:51 | Permalink

    zaraz nagrywam!

     
  • 3
    Anonymous
    24 marca 2010 - 15:11 | Permalink

    jebać najki, jebać album, jebać film, zrobię to dla wiecznego szacunku na dzielni!

     
  • 4
    Anonymous
    24 marca 2010 - 16:40 | Permalink

    spróbował bym cos nagrac ale nie moge

     
  • 5
    Anonymous
    24 marca 2010 - 17:44 | Permalink

    ja tam wolalbym byc soba niz omarem

     
  • 6
    Anonymous
    24 marca 2010 - 18:02 | Permalink

    jakie gówno wole

     
  • 7
    Anonymous
    24 marca 2010 - 19:45 | Permalink

    jebac i do skate dot com

     
  • 8
    Anonymous
    24 marca 2010 - 21:17 | Permalink

    jebac jury tego konkursu. tylko bog moze nas sadzic

     
  • 9
    jp
    24 marca 2010 - 21:41 | Permalink

    jebać jebiących. peace.

    kurwa te komentarze tutaj są takie glupie…

     
  • 10
    Anonymous
    24 marca 2010 - 21:53 | Permalink

    jebac ludzi jp przede wszystkim. gurugomez wypierdalaj

     
  • 11
    Anonymous
    24 marca 2010 - 21:59 | Permalink

    Sfahu a nie sądzisz że niektórzy wcale niechcą mień niusa na SHAKE idoak8dotcom Junt bo uwazaja to za syff?

     
  • 12
    sfah
    24 marca 2010 - 22:01 | Permalink

    Skoro ido to syf to ich marketing jest jeszcze większym syfem.

     
  • 13
    Anonymous
    24 marca 2010 - 22:37 | Permalink

    Idosk8 to potęga!! bójcie się!!

     
  • 14
    Anonymous
    24 marca 2010 - 22:40 | Permalink

    jak jakiś dobry pocisk rap na śiuraśia ktoś nagra to chętnie posłucham

     
  • 15
    Anonymous
    24 marca 2010 - 23:34 | Permalink

    Jebać antylopy.

     
  • 16
    sfah
    24 marca 2010 - 23:36 | Permalink

    Ja jestem ciekaw czy konkurs przypadkiem znowu nie przerośnie możliwości organizatorów, w końcu znowu dowiemy się gdzieś przypadkiem, że ktoś wygrał, a wygranego video i tak nie zobaczymy, albo z jakąś mega obsuwą. Tak a propos c1rca konkursu – gdybym nie znał Jejka nie wiedziałbym co on tam takiego nawrzucał, że wygrał, a jestem ciekaw, że sporo ludzi nadal jest ciekawych, ale no nie dowiemy się chyba.

     
  • 17
    Anonymous
    25 marca 2010 - 07:57 | Permalink

    wygra Juraś i zgarnie nagrody

     
  • 18
    Anonymous
    25 marca 2010 - 07:59 | Permalink

    Mnie sie wydaje, że firmy nie przysyłają do ciebie niusow bo napisałbyś tak: "wrzucam bo tojboj mnie poprosił, dla mnie konkurs bez zajawy ale ok, jak prosił to wrzucam" dlatego nikt nie chce ciebie o nic prosić – proste

     
  • 19
    Flex
    25 marca 2010 - 11:10 | Permalink

    żenujący ten konkurs i pewnie będzie podobnie jak z tym c1rca, zapraszam zawodników do startowania bo innej zajawy w tym nie widzę*

    FIRMA CHUJU!

    *lepszego marketingu niż wrzucenie gurugówna do infomagazine to z tego nie będzie

     
  • 20
    klimo
    25 marca 2010 - 11:16 | Permalink

    heh – ładnie Cię podsumował gość 2 posty wyżej :) A contest dobrze, że jakiś jest. chyba te łyżwy za którymi nie przepadam robią ostatnio na rynku najwięcej ciekawych akcji i za to respekcik.

     
  • 21
    Flex
    25 marca 2010 - 11:26 | Permalink

    ciekawa akcja? jeśli chcesz być kimś najpierw musisz być sobą, tak to chyba szło, no chyba że faktycznie wolisz być omarem, to jest konkurs na najlepszą podróbę hehe i za to ten szacunek na dzielni…?!

     
  • 22
    sfah
    25 marca 2010 - 11:27 | Permalink

    Nikesb ma po prostu wielkie budżet i może robić cochce i tylko i wyłącznie z korzyścią dla nas za to plus, a często się im jedzie bo to w końcu wielka korporacja.

    Ja bym chciał zwrócić na jeszcze jedną rzecz uwagę – pamiętacie konkurs c1rca – poziom był niesamowity jakieś 10 może trochę więcej demówek, które mogły być na bez przypałowym poziomie – zresztą nie wiadomo bo nic oficjalnie nie zobaczyliśmy. No to teraz wyobraźcie sobie poziom tego konkursu gdzie trzeba nagrać tricki na kątach – czyli tak naprawdę ilość dobrych demówek ograniczy się jeszzce bardziej co jest lekko smutne. Chociaż z drugiej strony pole do popisu mają ziomeczki na minirampach, czasami miło popatrzeć na jakieś typowe bangerki ale obawiam się, że poziom 'kątowy' w poldonie jest 'nieco' niższy niż all terain. hehehe

     
  • 23
    klimo
    25 marca 2010 - 12:33 | Permalink

    ale może za to wyjdą jakieś nowe mordy na światło dzienne – takie co to zwykle w contestach udziału nie biorą.
    Ale to trochę smutne, że to wielka korporacja udziela się najczęściej, a nie "true" skejtowe firmy. Hajs, hajsem, ale myślę, że toyboy jest po prostu lepiej zorganizowany niż cała reszta naszego skate biznezu.

     
  • 24
    Anonymous
    25 marca 2010 - 16:30 | Permalink

    Toitoi to Twój chłopak czy co ze go tak chwalisz?

     
  • 25
    klimo
    25 marca 2010 - 17:09 | Permalink

    Zabronisz mi kogoś chwalić? Nagrał Garaż i mi starczy – filmu na takim poziomie nie było i długo nie będzie w Polsce.

     
  • 26
    Anonymous
    25 marca 2010 - 23:32 | Permalink

    Toitoi – hahahahahahahaha

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.