IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Chaz Ortiz GO ALL DAY

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (74 votes, average: 4,88 out of 5)
Loading...

Gatorade przygotował reklamę, która chyba przejdzie do historii kinematografii deskorolkowej, mistrz.

31 komentarzy

  • 1
    .
    10 września 2011 - 16:08 | Permalink

    i niech mi ktos powie ze gatorade sie nie promuje najlepiej. wszystkie ich filmy sa na najwyzszym poziomie i picie jest zajebiste. niestety w polsce dostajemy jakas dziwna wersje ktorej w stanach nigdy nie zobaczymy.

    Wyczekuje dnia gdy do polski wjada takie pomysle reklamowki i to zajebiste picie : D

     
    • 2
      ..
      10 września 2011 - 20:29 | Permalink

      pod jaką nazwą sprzedają ten napój w PL ?

       
      • 3
        .
        11 września 2011 - 01:14 | Permalink

        normalnie gatorade, w takich dziwnych podluznych butelkach, wyglada jak powerade tylko nie przezroczyste. ale smakuje biednie takze jesli juz trzeba to ten niebieski napoj wybralbym ja. reszte bleeeee.

         
    • 4
      zf
      11 września 2011 - 12:47 | Permalink

      co z tego, ze wejdzie, skoro bedzie kosztowalo 8 zl jak redbull

       
  • 5
    steve
    10 września 2011 - 17:24 | Permalink

    biedna reklama…nie wiem czym tu sie jarac.

     
  • 6
    aroundandaround
    10 września 2011 - 18:35 | Permalink

    picie masz takie same, butelke inna… pacanie

     
  • 7
    idodeski?nie.
    10 września 2011 - 19:21 | Permalink

    megaa!

     
  • 8
    lsd
    10 września 2011 - 20:05 | Permalink

    robi wrażenie

     
  • 9
    anonim
    10 września 2011 - 20:28 | Permalink

    uwielbiam takie produkcje. btw to jest produkcja z berrics. bylo zapowaidane cyba 2 tyg temu.

     
  • 10
    Jajek
    10 września 2011 - 21:10 | Permalink

    A se pykne feeble z 15 aco :P btw „picie” :D

     
  • 11
    .
    10 września 2011 - 21:46 | Permalink

    @aroundandaround
    to chyba nie piles tego tam. u nas sa tylko 3 smaki i to jakies dziwne.
    a w stanach jest chyba z 10 jaki kto chce i smakuja duuuzo lepiej, takze bardzo mi przykro ale nie zgodze sie z Toba. pacanie.

     
  • 12
    jezuz
    10 września 2011 - 21:48 | Permalink

    Chuj z tym piciem, jaka rura !

     
  • 13
    spk
    10 września 2011 - 22:22 | Permalink

    picie…

     
  • 14
    wwa
    10 września 2011 - 22:57 | Permalink

    lepsza woda na deske

     
  • 15
    też mam 7 lat i pampersa
    10 września 2011 - 22:59 | Permalink

    picie picie picie picie

     
  • 16
    stivi o
    10 września 2011 - 23:21 | Permalink

    widzialem rano na berrics zanim bylo na stronce :D

     
  • 17
    Anonim
    11 września 2011 - 10:50 | Permalink

    i to jest jedno ujęcie?

     
  • 18
    Anonim
    11 września 2011 - 11:26 | Permalink

    Ta, jedno.

     
  • 19
    :(
    11 września 2011 - 11:36 | Permalink

    fajnie 5 minut i 4 triczki… mogłem w tym czasie juz iść na deske

     
  • 20
    infowprspot
    11 września 2011 - 12:23 | Permalink

    muzyka mistrz.

     
  • 21
    Krk
    11 września 2011 - 12:25 | Permalink

    naszej szkoły nie byłoby stać na jeden taki bęben

     
  • 22
    MWADSK
    11 września 2011 - 13:02 | Permalink

    Bzdury pier******e, jak to może przejść do historii? Przeto syf jakich mało…

     
  • 23
    OLO
    11 września 2011 - 15:01 | Permalink

    jak można było mniej niż 5 dać, bardzo ciekawie zrobione nie było za dużo tricków i bardzo dobrze to by popsuło tą reklamę.

     
  • 24
    jezuz
    11 września 2011 - 15:13 | Permalink

    kurwa nie wiezrze. Wode to piją zwierzeta, na deske sie bierze coś co jest zajebiscie slodkie i smakuje, nie wazne ze zaraz chce ci sie znou pic.

     
  • 26
    Ano ni ma Ano ni ma
    11 września 2011 - 16:56 | Permalink

    Najlepsze na deskę i tak jest piwo…lub osiem :]

     
  • 27
    Anonim
    11 września 2011 - 20:04 | Permalink

    Kurwa to jest świetne klimacik czuć muzyka i tak jakbys sterował nim na korytarzu padem….Reklama super zajawke czuć na wylot …

     
  • 28
    kerju
    11 września 2011 - 21:19 | Permalink

    pomarańczowy Gatorade jest zajebisty, Ortiz również;]

     
  • 29
    mike
    11 września 2011 - 23:11 | Permalink

    wychodzisz ze szkoły a tam ci ortiz robi na kompletnym czillu feeble z 15 to jest dopiero

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.