IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Chris Cole – Zero Cold War

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (27 votes, average: 4,56 out of 5)
Loading...

Coś na co każdy czekał, bo tak naprawdę minęło już parę lat bez pełnoprawnego partu od Chris’a. Ten z Zero Cold War jest łączony z Ed’em Duff i nie wiem czy spełni pokładane w nim nadzieje, dlatego dajcie znać w komentarzu co sądzicie, a jedną osobę z was nagrodzę kodem do iTunes by pobrać cały film za darmo.

38 komentarzy

  • 1
    pablopav
    13 listopada 2013 - 10:02 | Permalink

    Niedosyt trochę jest, szkoda, że part łączony ale i tak zajebiście zobaczyć trochę streetowego materiału od Krzyśka, a nie tylko edity z zawodów czy krótkie reklamówki ;)

     
  • 2
    szustak
    13 listopada 2013 - 10:04 | Permalink

    Bardzo możliwe, że wciąż jestem pijany po wczoraj ale mi to wygląda ja Jamiego Tomasa :) A Jamie zawsze konkretnie na pełnej!

     
    • 3
      13 listopada 2013 - 10:05 | Permalink

      Tak mogło być przez sekundkę, już jest poprawione.

       
  • 4
    Jammie
    13 listopada 2013 - 10:15 | Permalink

    Krzysiek „kobra” Cole dla mnie dał czadu i od rana czekam na pozostałe party, zgarnieciem kodu byloby milą niespodzianką

     
  • 5
    Anonim
    13 listopada 2013 - 10:15 | Permalink

    Ten part Cole’a jak każdy inny który wydał jest po prostu niesamowity.Ostry rock dynamika oraz ten oryginalny styl tego skatera przeważnie wyróżnia się wśród innych i zawsze potrafi miło zaskoczyć różnorodnością oraz kreatywnością swoich sztuczek jak i ogromnymi przeszkodami na których potrafi je wykonać i to w takim wieku. Jak dla mnie Trikowo oraz Filmowo wszystko stoi na najwyższym poziomie lecz i ta część video ma jedną wadę, jest o wiele za krótka ;)

     
  • 6
    .
    13 listopada 2013 - 10:18 | Permalink

    MALO.
    nic nie przebije jego przejazdu z ride the sky

     
    • 7
      Anonim
      13 listopada 2013 - 10:30 | Permalink

      No tak ale trzeba też zważać na to że Cobra Cole już jednak ma swoje lata plus żonę i dwójkę dzieci przez co pewnie nie tyle co nie miał czasu ale nie mógł go też poświęcić na nagranie tego partu jak to prawdopodobnie robił wcześniej

       
      • 8
        boczaro
        13 listopada 2013 - 12:56 | Permalink

        a Thomas się czuł nagrać sztos na zajebiście dużych przeszkodach :) chyba nie w tym problem !

         
  • 9
    Flex
    13 listopada 2013 - 10:26 | Permalink

    jak dla mnie czegoś tu zabrakło :)

     
  • 10
    Choco daddy
    13 listopada 2013 - 11:17 | Permalink

    Dawaj sfahu te kody.
    Sciągne ten film nawet nie obejrze i wypierdole bo na chuj mi takie gówno na dysku.
    Pozdro

     
  • 11
    czlowiek
    13 listopada 2013 - 11:19 | Permalink

    moja frotka Monstera
    taka piekna ;_;

     
  • 12
    Michał
    13 listopada 2013 - 11:26 | Permalink

    Nawrzucał jak dziki !

     
  • 13
    bartek
    13 listopada 2013 - 11:38 | Permalink

    Krzysiu pokazał klase . Triki miazga i ogolnie nawet spoko ze part byl polączony .

     
  • 14
    ejomaszcoś
    13 listopada 2013 - 11:48 | Permalink

    dawaj kod bo chce calosc odrazu

     
  • 15
    boczaro
    13 listopada 2013 - 12:56 | Permalink

    Niestety niedosyt. Można porównać ten part chociażby do już wypuszczonych partów Brockmana i Thomasa- gdzie naprawdę mają full part. Brockman w wywiadzie powiedział, że najważniejsze dla niego jest nagranie pełnego przejazdu, nic poza tym się nie liczy. Chris Cole to już trochę inna deskorolka, może bardziej „zawodowa”. Nie mówie, że słabo jeździ ale jednak ender chyba widzieliśmy 10 razy na rozgrzewkę w street league.

     
    • 16
      Anonim
      13 listopada 2013 - 13:03 | Permalink

      jest w tym wiele racji jednak Chris Cole miał już swoje 5 czy nawet 15 minut m.in ride the sky i ostatni part w new blood wiec czas żeby inni pokazali coś więcej jednak mimo niedosytu jestem zadowolony z jego partu może to być przez to że jest dla mnie numerem 1 od zawsze i ogólnie całe coldwar było dla mnie ogromną gratką na którą niecierpliwe wręcz czekałem poprzez sam klimat oraz ich styl jazdy no ale jednak poziom jaki pokazał według mnie nie zawiódł zwłaszcza że trzeba też patrzeć na to ze na streecie jeździ się trudniej niż na specjalnie do tego przygotowanych oraz obcykanych przeszkodach

       
      • 17
        kk
        13 listopada 2013 - 20:35 | Permalink

        Ride the sky było po new bloodzie

         
  • 18
    ahoj
    13 listopada 2013 - 13:56 | Permalink

    Pomimo już swojego nie młodego wieku , Chris Cole dalej zachwyca hardcorowymi i technicznymi sztuczkami, chociaż po Street League to już nie ma tego powiewu świeżości co powinno i niektóre triki już nie dają odczuć takiego zdziwienia jak przy poprzednich. Może po prostu każdy oczekiwał całego partu? Jednak wg mnie szykuje się coś grubszego od firmy Fallen, która udostępnia teraz materiały z ich touru po całym świecie, dlatego Chris po prostu robi na „dwa etaty” i stąd tych brakujących kilkadziesiąt sekund materiału. Montaż utrzymany w starej konwencji Zero daje jednak dużo zajawy by wyjść na deskę nawet w tak niesprzyjających już warunkach jakim jest druga połowa listopada. Ogólnie to part stoi na najwyższym poziomie, niektóre triki robione na switch, mogą nie sugerować tego za pierwszym obejrzeniem materiału, ale po drugim obejrzeniu całości można być pewnym, że Krzysiu nas nie zawiódł.

     
    • 19
      Anonim
      13 listopada 2013 - 13:59 | Permalink

      wszystko pięknie napisane tyle ze chris cole jest teraz w dc xd

       
  • 20
    kei
    13 listopada 2013 - 14:07 | Permalink

    Akurat niedawno oglądałem part Krzyśka z Fallena ,,Ride The Sky” jeśli ktoś nie pamięta przypominam: http://www.youtube.com/watch?v=usZ3D84B0Ew Najlepszym trikiem według mnie był ten nollie inward na front nosa,a teraz oglądam świeży part, a tam na tym samym spocie 36 na noseblunta! Solidny materał jak zawsze, chociaż mógłby być dłuższy, Crisa nigdy dosyć!! :D

     
    • 21
      brajanherman
      13 listopada 2013 - 20:25 | Permalink

      No triczki konkretne, te SWITCH (!!!) 27 to noseblunt na mureczku i tre FS (!!!) tail to fakie mnie zwaliły z nóg

       
  • 22
    janek
    13 listopada 2013 - 14:27 | Permalink

    Nie ma co narzekać, krzysiek dalej trzyma poziom

     
  • 23
    stevo
    13 listopada 2013 - 15:10 | Permalink

    co by nie robil to kazdy szczegol w jego jezdzie jest wyjatkowy, przejscia z goofy na regular, odpychanie, ma ta stylowe i osobowosc, dlatego ten part jest oczywiscie na plus. zawsze wracam do jego partu w tws in bloom

     
  • 24
    aaa
    13 listopada 2013 - 15:12 | Permalink

    Z tym wiekiem nie przesadzajcie, że taki stary. Jest 2 lata starszy od P-Roda.

     
    • 25
      aaa
      13 listopada 2013 - 15:13 | Permalink

      który też ma córkę, rodzinę itp

       
  • 26
    karol
    13 listopada 2013 - 15:54 | Permalink

    Jak dla mnie średnio, uwielbiam patrzeć jak krzyś bawi sie deskorolką ale tu jakoś bez zajawy, wiekszą zajawe mam z Eda niż jego mimo to kilka niszczycieli mózgów jest. I tak najlepszym filmem deskorolkowym ever jest nowy falen.

     
  • 27
    Pedro
    13 listopada 2013 - 16:43 | Permalink

    Liczyłem że Cole pokaże że nie jest już tylko contest’owy rzeźnikiem. Najwyraźniej jednak obowiązki ojcowskie i pewnie biznesowe ograniczają jego czas. Nie jest to ju ten punkowy Cole z np. new blood. Na szczęście te nieco ponad 2 minuty (odliczając tricki Eda) są na tyle konkretne że koniecznie będę musiał obejrzeć to jeszcze parę razy żeby połapać się w tym co się tam dzieje. peace

     
  • 28
    12
    13 listopada 2013 - 16:58 | Permalink

    no uczy się jeździć chłopak a wy się czepiata

     
  • 29
    Tomek
    13 listopada 2013 - 17:24 | Permalink

    Zdecydowanie lepszy nie juz okrzykniety NAJLEPSZYM part Jamesa Brockmana. Cole nie musi juz nieczego udowadniac, jego legenda bedzie wiecznie zywa. P.S Nie chce tego kodu.

     
  • 30
    XYZ
    13 listopada 2013 - 18:14 | Permalink

    Co tu dużo gadać, triczki miazga, montaż zajebisty i wszystko w temacie

     
  • 31
    JaRo
    13 listopada 2013 - 19:04 | Permalink

    Spodziewalem sie czegos wiecej po nim bo napewno na wiecej go stac , czuje lekki niedosyt

    Ale i tak wszoku

     
  • 32
    KonriCzecho
    13 listopada 2013 - 20:03 | Permalink

    Czegoż by się spodziewać, typowy old schoolowy parcik , z Krzysiem i Ed’em naprawde robi wielkie wrażenie , wg mnie film jest naprawde , bardzo (z naciskiem na bardzo) dobry , nie ma tutaj jakiegoś upiększania jak w Pretty Sweet , film nagrany standardową kamerą , najbardziej epickimi trikami oraz soundtrackiem :) Uważam że „Cold War” to połączenie old school’u z bardzo wysokim poziomem jazdy (czegóż innego spodziewać się po ZERO) dla mnie poprostu KOCUR :D tak jak mówią koledzy wyżej jedyna wada : Zdecydowanie za krótki !! Czekam na reszte partów ! :D

     
  • 33
    13 listopada 2013 - 20:21 | Permalink

    Mysle ,ze akcja w stylu Cole swoje odbebnil już i part nie był na 100% ale tak zawsze jest ,ze Ci ktorzy juz swoje udowodnili daja szanse skrecic kark przy czym pokazac sie mlodszym Szatanom

     
  • 34
    fan
    13 listopada 2013 - 20:42 | Permalink

    Widzialem wywiad z nim gdzie mowil ze czuje zmeczenie organizmu i ze czasami nawet ma tydzien przerwy od deski przez obowiazki. Jakim cudem uzbieral tak zajebisty part? jak zawsze Chris zrobil tricki jeszcze nie zrobione. jestem ciekawy jak part sandovala jezeli to nie byl ostatni part!

     
  • 35
    kabanos ninja
    13 listopada 2013 - 22:05 | Permalink

    Part bardzo fajny patrzac tez na to ze cole jest juz starym wyjadaczem,ogolnie zero to juz stare dziady ale radza sobie na desce jak za mlodych dobrych lat. Widac w nim jeszcze zajawe ale w takim wieku to jest normalne,pozatym po tylu latach na desce dopiero objawia sie wiele kontuzji po 100000 primo i skreceniu,zlamaniu nogi na schodach,rurkach. Wiele osob po tylu kontuzjach juz malo jezdzi jak np.Tancowny,Hsu ale oni radza sobie zajebiscie i widac ta zajawe. Eda Duffa widze 1 raz ale od razu sie zajaralem patrzac na te tricki lazer flip to board,nollie lazer z wielkiego gapu,flip board na hollywoodzie to sa naprawde tricki warte obejrzenia. Ich part byl jednym z fajniejszych laczonych partow jakie widzialem duza ilosc trickow na rurkach,murkach,schodach. Najlepsze produkcje to wlasnie zero kazdy part na mega zajawie i duzo fajnych trickow, bardzo chcialbym dostac ten kod poniewaz moglbym obejrzec najlepszy film 2013
    Cole,Brockman,Thomas,Duff kozacko chcialbym zobaczyc reszte partow.

     
  • 36
    sadfgdf
    13 listopada 2013 - 22:36 | Permalink

    cobra bobra kosmateusz osme fake z dupy styl z pasternakiem bo nie liczy sie trojeczka tylko dobra zajaweczka

     
  • 37
    kenaj
    14 listopada 2013 - 15:57 | Permalink

    Part dobry triki na bardzo wysokim poziomie, wiadomo, że od takiego skatera jak cole wymaga się bardzo dużo, może i niedosyt troche jest, bo krótkie i odnoszę wrażenie, że nie przemęczał się tak bardzo, że nagrać te triki, myślę, że ender to dla niego dosłownie kilka prób, bo widziałem, że robi to bardzo często.

     
  • 38
    Anonim
    14 listopada 2013 - 18:18 | Permalink

    Ja tam dalej nie wiem co on robi w tym DC. Jakiś techniczny bardziej się zrobił… Ed Duff za to zajawkowo :)

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.