IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

//*INFOmag – kilka trików z Raszyna.

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (27 votes, average: 4,56 out of 5)
Loading...

//*Klip Dnia – kilka trików z Raszyna. Jeżdżą: Patryk „Sticko” Wrzosek, Paweł Krężel, Marcin Kozłowski, Jarek Ruszczak, Tomek Ziółkowski, Tomek Kotrych.

13 komentarzy

  • 1
    ananana
    11 kwietnia 2011 - 14:28 | Permalink

    tylko na chuj po kazdym tricku to wiesniacke gwizdanie

     
  • 2
    Pan Milusiński
    11 kwietnia 2011 - 15:25 | Permalink

    tomeczek to pizda

     
  • 3
    bbb
    11 kwietnia 2011 - 16:08 | Permalink

    sticko nie przybija piatek nie swoim riderom?

     
  • 4
    patrol
    11 kwietnia 2011 - 16:10 | Permalink

    Damn, nie dość, że cały klip trwa 2 minuty, to jeszcze połowa to jakieś pierdzielenie a sama jazda trwa marne 50 sekund..

     
  • 5
    anoneeeem
    11 kwietnia 2011 - 16:14 | Permalink

    Paul Creendgel style straight from US

     
  • 6
    Anonim
    11 kwietnia 2011 - 16:52 | Permalink

    hhmm ten maly ziomek ma dobrze skatepark ma za ulica i to nie byle jaki .. zawalista nawierchnia i przeszkody git :) pozazdroscic

     
  • 7
    krakowiak
    11 kwietnia 2011 - 17:59 | Permalink

    jebana warszawka nie umi jezdzic nic !!!

     
  • 8
    MMM
    11 kwietnia 2011 - 18:56 | Permalink

    LEGENDARY STICKORAMA !

     
  • 9
    Horvacja
    11 kwietnia 2011 - 20:47 | Permalink

    LEGENDARY PAJAC , stiko pedał czy rama w każdym razie coś z rowerem, nie pamietam.

     
  • 10
    Polaczek
    11 kwietnia 2011 - 23:58 | Permalink

    Co za anonimowe polskie kurwy, tylko narzekać potrafią…

     
  • 11
    Anonim
    12 kwietnia 2011 - 08:14 | Permalink

    Kotrych mu teraz zrobi wjazd na chatę po trucki :D

     
  • 12
    Anonim
    25 grudnia 2011 - 22:43 | Permalink

    wow pierwsze trucki ventura tez bym sie niewymienil

     
  • 13
    25 grudnia 2011 - 22:44 | Permalink

    no to oni sie nie znaja, nie no sa najgorsze znaja sie,chcesz sie wymienic ? hahahaha

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.