IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Kacper Lustyk

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

No nie wiem dla mnie to tu nic odkrywczego nie ma, no oprócz tego, że jest kolejny typ, który nie boi się zrobić poręczy.

12 komentarzy

  • 1
    Anonymous
    28 października 2009 - 11:48 | Permalink

    jedtne triki na poziomie to 2 ostatnie .a moim zdaniem do rookie nie powinni w ogole przyjmowac dem nagrywanych w skateparkach itp…

     
  • 2
    Anonymous
    28 października 2009 - 11:53 | Permalink

    nose girnd na hubie i ss nose girnd na wood camp tez byl nice

     
  • 3
    sfah
    28 października 2009 - 13:42 | Permalink

    Chłopak ma 15 lat, więc na ten wiek to spoko naprawdę.

     
  • 4
    Tomek
    28 października 2009 - 14:46 | Permalink

    dobrze swierzak!

     
  • 5
    Anonymous
    28 października 2009 - 15:09 | Permalink

    jak na ten wiek to przeciętnie, dobre dwa ostatnie triki i sw nosegrind na murku przy dwóch, reszta taka czilowa

     
  • 6
    Anonymous
    28 października 2009 - 17:08 | Permalink

    W czyms juz byla ta nuta

     
  • 7
    iza
    28 października 2009 - 17:54 | Permalink

    nuta byla w toy machine jump off the building, a Kacper zajebiście śmiga, demko jest bardzo dobre ale najlepiej obczaić sobie na żywo jak nakurwia

     
  • 8
    iza
    28 października 2009 - 18:05 | Permalink

    a anonimowi z pierwszego komentarza przypominam, że w naszym kraju nie ma za wiele fajnych streetowych miejscówek, przynajmniej w mniejszych miastach

     
  • 9
    henio
    28 października 2009 - 18:07 | Permalink

    Jak zwykle anonimy najwieksze kozaki, poza tym należy mu się… Żałujecie mu pary butów?

     
  • 10
    boczaro
    29 października 2009 - 12:49 | Permalink

    a ja anonimowi z pierwszego komentarza przypominam, że do gold rookie nie ma być przejazd z filmu tylko pokazanie umiejętności a jak ktoś nagra w skateparku to chuj cie to. podoba mi się i sfah napisał, że nic tam szczególnego oprócz tego, że nie boi się poreczy a to kurwa chyba w dzisiejszych czasach w polsce rzadkosc;p

     
  • 11
    slash
    14 kwietnia 2011 - 11:45 | Permalink

    jak dla mnie zajebisty. nie narzekajcie, koleś nagrał zajebisty film. przynajmniej nie jest jak wszyscy, że zrobi 10 razy zjebanego 36 flipa, no ale to kwestia gustu w końcu.

     
  • 12
    slash
    14 kwietnia 2011 - 11:48 | Permalink

    poza tym wystarczy, że jeździ w rurkach ;D

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.