IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Kółeczka Bones Wheels za darmo od IDOSK8

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (7 votes, average: 3,29 out of 5)
Loading...

Bones Wheels

Jakiś czas temu dostałem od Truriders.pl parę gadżetów, w tym cztery pary kółek Bones Wheels, cały czas wszystko czeka na lato, by móc je rozdać podczas IDOSK8TRIES, ale teraz wpadłem na pomysł, zainspirowany akcją Ronniego Creager’a, by rozdać jeden komplet osobie, która ma najbardziej przyzipowane kółeczka.

Co zrobić by otrzymać za darmo kółka Bones Wheels?

1. Zrób zdjęcie swoich kółek, na których teraz jeździsz.
2. Pod tym wpisem dodaj komentarz, wpisz swój poprawny e-mail, oraz wybierz plik z dysku ze zdjęciem swoich kółek. Możesz to zrobić również poprzez swojego smartfona, poprzez mobilną stronę idosk8.
3. Możesz również umieścić zdjęcie na instagramie, tylko koniecznie dodaj @idosk8, by mnie o tym powiadomić i koniecznie hashtag: #idodajbonesy
4. Podaj dalej znajomym, każdy ma możliwość wygrać.
5. Konkurs jest dla osób, które naprawdę potrzebują kółek i naprawdę teraz jeżdżą na zepsutym komplecie, dlatego sugeruję robić zdjęcia swojego aktualnego setupu, a nie kółeczek, które zostały specjalnie zniszczone. Oczywiście nie mam jak tego sprawdzić, ale liczę na waszą uczciwość.
6. Jako, że jest spore zainteresowanie konkursem wyniki przedstawię we wtorek wieczorem.
7. Osoba, która wygra będzie mogła wybrać jeden z czterech kompletów, które posiadam.

Jak ktoś ma jakieś pytania to na wszystko odpowiem.

ale koty

90 komentarzy

  • 1
    Sfahsfah
    18 marca 2013 - 19:38 | Permalink

    To ja zacznę ale i tak nie mam szans.

     
  • 2
    Oświęcimianin
    18 marca 2013 - 19:49 | Permalink

    Może nie specjalnie zjechane ale nie czuć tak idealnie nowego parku w mieście, a melanż się musi kręcić za coś!

     
  • 3
    SM
    18 marca 2013 - 19:53 | Permalink

    losiol222@gmail.com

    Kochane 2 sezony potrzymały już ,przydały by się nowe :)

     
  • 4
    Kochman
    18 marca 2013 - 19:54 | Permalink

    Moja kółeczka umarły. Szukam nowych. Ale nie ma kasy.

     
    • 5
      ABC
      18 marca 2013 - 20:03 | Permalink

      Wyczuwam tu jakis fake, sprawdzcie jakie chude tracki

       
      • 6
        Kochman
        18 marca 2013 - 20:05 | Permalink

        To stara dech tracki już są. Ale kół nie ma :(

         
        • 7
          Sikor
          18 marca 2013 - 22:15 | Permalink

          to pokaż całą deske

           
          • 8
            Kochman
            18 marca 2013 - 22:28 | Permalink

            Grip – Malita
            Koła – Noname
            Tracki – Jakieś stare Skull coś tam
            Deck – Stare Plan B
            Jeździmy na tym co mamy.
            Jeszcze przygodowe napisy markerami na dniu deskorolki. Wlepek nima :(

             
          • 9
            Kochman
            18 marca 2013 - 22:34 | Permalink

            No to trzeba uczcić głosy. Głosujcie na tak proszę was. Koła się przydadzą.

             
    • 10
      lll
      18 marca 2013 - 20:09 | Permalink

      wygląda jak marketówka :)

       
      • 11
        Kochman
        18 marca 2013 - 20:11 | Permalink

        Track tak ale decha już jest spoko. Jak na razie chce wyjść na prostą z tym moim zestawem ale kasy nie ma za bardzo.

         
        • 12
          Pawian
          18 marca 2013 - 20:21 | Permalink

          jak plat tez z marketu bo nawet rantów nie ma zaokrąglonych ^^^

           
          • 13
            Kochman
            18 marca 2013 - 20:22 | Permalink

            Decha ma 6 lat już nie raz była naprawiana i lakierowana to dlatego.

             
          • 16
            Kochman
            18 marca 2013 - 20:44 | Permalink

            Decha ma 6 lat była już wiele razy remontowana i lakierowana. Nie mam tak od razu kasy żeby sobie wytrzasnąć nowy set. I tak każdy nawzajem będzie sobie minusował.

             
            • 17
              kolos
              18 marca 2013 - 20:49 | Permalink

              Ciągle wymyślasz wymówki gośćiu. Kupiłeś ten deck w hurtowni zabawek i się podniecasz że rozpieprzyłeś kółko.

               
              • 18
                Kochman
                18 marca 2013 - 20:53 | Permalink

                Jedyne co potraficie to hejtować. Jesteście chorzy pozdrawiam, Ludzie jeżdżący na desce się nie hejtują! Trzymajmy jakiś poziom w naszej grupie.

                 
      • 19
        Kochman
        18 marca 2013 - 21:21 | Permalink

        Fajnie że widziałeś całą deskę. Żałosny komentarz. Nie widzieć całej deski tylko zdjęcie koła i oceniać -.-

         
    • 20
      Łukasz
      18 marca 2013 - 20:29 | Permalink

      Moje kółeczka mają od 36mm do 39mm max. ;/ przydałoby się coś nowego bo sezon tuż, tuż. Mam tylko miejscówki do jeżdżenia po kostce, a chyba każdy wie jak się jeździ takimi małymi kółkami po kostce (jak czołgiem :D). W dodatku muszę kupić nowe bucisze do deski, więc przydałoby się wygrać kółeczka, żeby na buty zebrać kasę zamiast na kółka. Pozdro. ;d

       
  • 21
    Albiosz
    18 marca 2013 - 19:55 | Permalink

    Już dawno potrzebowałem nowych ;(

     
  • 22
    macieg
    18 marca 2013 - 19:57 | Permalink

    zobaczymy, może w końcu coś wygram :)

     
  • 24
    Kapec123
    18 marca 2013 - 19:58 | Permalink

    Nowy deck też by się przydał :|

     
    • 25
      Kochman
      18 marca 2013 - 22:38 | Permalink

      Mam jeden, Może się dogadamy :)

       
    • 26
      sasad
      19 marca 2013 - 16:43 | Permalink

      IDIOTĄ JESTEŚ… to zdjecie z renczji almosta z forum extreme sprzed 2-3 lat…. ty sobie je pobrałeś i wstawiłeś… uczciwość ! niech wygra ten kto ma naprawde zdarte. tez mógłbym zamontować 30 mm kołą toy machine do nowego blatu i powiedziec ze nei mam kasy

       
  • 27
    Rostan
    18 marca 2013 - 19:59 | Permalink

    Moje średniowieczne kółka..
    Ps: Może wyglądają na brudne, ale są bardziej zdarte, niż brudne.

     
    • 28
      sasad
      19 marca 2013 - 16:56 | Permalink

      kolejny oszust. nowe trucki, nowy blat i niby koła ma zdarte…. hahaha i zardzewiałe lozyska

       
      • 29
        Kochman
        20 marca 2013 - 16:44 | Permalink

        Co jak co na blacik to jest. Szkoda że koła jakoś tak nie pasują do całości. Fajna decha. IDO :D

         
  • 30
    Gracko
    18 marca 2013 - 20:03 | Permalink

    Mam nadzieje że potrzymają mi jeszcze długo ale przydały by się nowe :)

     
  • 31
    Chmielu
    18 marca 2013 - 20:05 | Permalink

    Może dostane kółeczka mają już ponad 2 lata

     
  • 32
    dzem0r
    18 marca 2013 - 20:05 | Permalink

    Przedwojenne noname’y ^^

     
  • 33
    Mateusz
    18 marca 2013 - 20:06 | Permalink

    Bieda

     
  • 34
    18 marca 2013 - 20:06 | Permalink

    moje kółka są bardzo słabe i brzydkie i chce nowe dostać

     
  • 35
    18 marca 2013 - 20:10 | Permalink

    popsuły się, potrzebuje nowych

     
  • 36
    Kamil
    18 marca 2013 - 20:10 | Permalink

    nie moge pokazać zdjęcia bo mam cięzki przypadek jeżdże na desce 4 lata koledze pożyczyłem deske by sobie mógł pojeździć w rekolekcje ale owemu koledze deska moja zagineła i przepadła na dobre chyba . Niestety nie jestem przy kasie więc próbuje szukac teraz promocji i konkursów miałem deske blinda trucki independy kółka chocolate łożyska rushe i cały mój majątek zaginoł :P;( Licze na to że będziecie wyrozumiali i stawicie się na mojim miejscu . Pozdrawiam Małysz z Zywieckiego skateparku :)

     
  • 37
    Iniemanicjusz
    18 marca 2013 - 20:11 | Permalink

    dwuletnie amoki

     
  • 38
    18 marca 2013 - 20:12 | Permalink

    bartlomiej.holubowicz@onet.pl
    Od środka jedno też jakieś uszczerbione, aż łożyska się nie kręcą ..

     
  • 39
    18 marca 2013 - 20:12 | Permalink

    Trochę kwadratowe ale co tam…

     
  • 40
    18 marca 2013 - 20:12 | Permalink

    bardzo potszebuje kółka bo tamte mam już słabe i zniszczone

     
  • 41
    paweł
    18 marca 2013 - 20:14 | Permalink

    może jakiś konkurs na słownik?

     
  • 42
    Anonim
    18 marca 2013 - 20:16 | Permalink

    Moja stare kóleczka badboards są już w stanie tragicznym a nie mam hajsu na koleczka na sezon, potrzebuje nowych do śmigania.

     
  • 43
    2latki
    18 marca 2013 - 20:18 | Permalink

    Koleczka maja 2 latka i sa juz do wymiany ale hajs mi sie nie zgadza…

     
  • 44
    Mateusz
    18 marca 2013 - 20:20 | Permalink

    Kałczuki największe gówno może nie są zniszczone ale jeździ się naprawdę okropnie…

     
    • 45
      KaZiK
      19 marca 2013 - 15:17 | Permalink

      ziomuś ja też miałem tę deske za 70 zł z allegro więc z czym tu wyskakujesz … a kółka to właśnie najlepsze co w niej jest .. SPŁOŃ !

       
  • 46
    Witek
    18 marca 2013 - 20:23 | Permalink

    Moje kółeczka trochę się wykruszyły przydały by sie nowe

     
  • 47
    Szczypior256
    18 marca 2013 - 20:27 | Permalink

    Kółeczka swoje przejechały, teraz są tak zjechane że praktycznie ich nie ma. ;p

     
  • 48
    JedRula
    18 marca 2013 - 20:27 | Permalink

    Fajnie byłoby wygrać nowe kółeczka, bo zajawka na deskę wróciła, a $$ na ogarnięcie setupu nie ma. Nawet dziewczyna złapała bakcyla i jej też kompletujemy deseczkę, wiec kółeczka pewnie i tak poszłyby dla niej, coś za coś . 5!

     
  • 49
    ahoj
    18 marca 2013 - 20:32 | Permalink

    byłem na tourze w Afryce u rodziny Nyjaha i tak sobie upierdoliłem „kółeczka”, że przydałoby się od razu nowe wkręcić, a tu fotka http://www.peron4.pl/wp-content/uploads/2011/03/afryka_nowaka_traktor.jpg

     
  • 50
    Anonim
    18 marca 2013 - 20:33 | Permalink

    są w strasznym stanie i przydały by mi sie nowe

     
    • 51
      Anonim
      18 marca 2013 - 20:58 | Permalink

      chciałbym zaznaczyć że, te kółka miały rozmiar 54

       
  • 52
    Elo !!!!!!
    18 marca 2013 - 20:38 | Permalink

    Elo przydadzą mi się te kółeczka ;D

     
  • 53
    saintcik
    18 marca 2013 - 20:41 | Permalink

    wydaje mi się, że każdy każdemu będzie dawał łapki w dół więc trochę lipnie :P

     
  • 54
    18 marca 2013 - 20:47 | Permalink

    Noo moje amoki też juz sie wyjechały kiedys miały 53mm teraz na ciągane 36mm jeździ sie na nich okropnie każdy kamyczek i gleba :(( może mam jakieś sznse bo kasy juz niema :(

     
  • 56
    Mateusz
    18 marca 2013 - 20:52 | Permalink

    Z 52mm starły mi się juz na ok 47-48mm :CC

     
    • 57
      Łukasz
      18 marca 2013 - 20:56 | Permalink

      płaczesz o starcie się 2mm/3mm? Z moich 52mm zostały od 36 do 39mm… więc Twoje są „wielkie” :DD

       
  • 58
    asd
    18 marca 2013 - 21:16 | Permalink

    troche nie w temacie, ale co z wynikami idosk8lines z PAŹDZIERNIKA?

     
  • 59
    ..
    18 marca 2013 - 21:19 | Permalink

    Fajnie że są takie akcje ja mam spoko kółka ale powodzenia ! 5 ! :D

     
  • 60
    Dawid
    18 marca 2013 - 21:19 | Permalink

    troszke dojechane :D

     
  • 61
    18 marca 2013 - 21:19 | Permalink

    Widzę że parę osób ma naprawdę skatowane koła, ale pokarze też swoje.

    Pogo traktory 54mm. Nie wiem ile mają teraz, ale jazda na nich przypomina wycieczkę po kartoflisku ;)

    Pozdro!

     
  • 62
    Daglas
    18 marca 2013 - 21:24 | Permalink

    Serio przydały by mi się nowe kolka, te są strasznie zakatowane a nie mam kasy na nowe jedno całkiem pękło co w ogolę uniemożliwia jazdę. Puki co do deski mam przykręcone jakieś lipne
    smj sport, (aż wstyd mi z takim czymś jeździć) które są w niewiele lepszym stanie.

     
  • 63
    Kop3r3k
    18 marca 2013 - 21:37 | Permalink

    Wiem ze szans nie mam ale sprobowac nie zaszkodzi. Koleczka maja juz niecale 10 mm ;( i przydaly by sie nowe.

     
  • 64
    Hawk
    18 marca 2013 - 22:01 | Permalink

    śmigam na tych kółkach rok, sa dosyc zjechane, do tego lozyska latają w nich niesamowicie :(

     
  • 65
    JOwita.
    18 marca 2013 - 22:05 | Permalink

    no by sie przydaly nowee. 2 takie dwa takie… ciezkoo sie jezdzi no ale co zrobic . kólka jezdzone pare sezonow ,w dodatku jeszcze odkupione.

     
  • 66
    Kuba:)
    18 marca 2013 - 22:05 | Permalink

    blacik nowy jest, więc przydały by się koła ;<

     
  • 67
    Adam
    18 marca 2013 - 22:11 | Permalink

    Kółka Nervousa jakieś tam, rozmiar kiedyś 52, a zrobiły się 44 : C

     
  • 68
    Jajooo
    18 marca 2013 - 22:45 | Permalink

    Nie da sie jeździć , naprawde :/

     
  • 69
    18 marca 2013 - 22:55 | Permalink

    Szkoda gadać… sezon sie zaczyna , zajawa jak nie wiem , a ja dalej bez kółek , kupiłbym nowe lecz hajs sie nie zgadza ‼ RLY MASAKRA ‼

     
    • 70
      20 marca 2013 - 17:43 | Permalink

      ps. jeszcze jedno kółko jest pęknięte. Moge wstawić więcej zdjęć zeby sie nie sapali ze fake

       
  • 71
    LMZ DIY
    18 marca 2013 - 23:00 | Permalink

    też bonesy ( na zdjęciu wyglądają na duże ale są konkret małe) + lekka reklama spociku :D

     
  • 72
    Kacper
    18 marca 2013 - 23:21 | Permalink

    kółka skatowane i przydały by sie nowe :) sa juz na wykonczeniu

     
  • 73
    twoja mama
    19 marca 2013 - 12:22 | Permalink

    UWAGA UWAGA HURWAAAAA, TO TEN PAJAC CO TWIERDZI, ŻE NIE MA KÓŁEK

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001530494151

    zdjęcie w tle

     
  • 74
    Break
    19 marca 2013 - 13:24 | Permalink

    Kółeczka strasznie małe ,dziurawe i troche skwadracone .

     
  • 75
    B.
    19 marca 2013 - 14:28 | Permalink

    sporo odłamów i flatspotów + mocno wyjechane venture= Bieda.

     
  • 76
    dskfamily
    19 marca 2013 - 15:21 | Permalink

    Aktualne kółeczka Blind’a , które mają już 1,5 roku . ;s

     
  • 77
    miki
    19 marca 2013 - 15:56 | Permalink

    mikolaj995@o2.pl

     
  • 78
    saintcik
    19 marca 2013 - 16:04 | Permalink

    Pewnie nie wygram jak zwykle. ;/ ale moje Nervous’ y jak widać „trochę” kwadraty, więc przydałoby się mieć na czym jeździć jak się sezon rozpocznie na dobre.

     
  • 79
    anoynomous
    19 marca 2013 - 17:00 | Permalink

    patryktomala1@gmail.com

    kółka wciąż jeżdżone od kwietnia 2011, pochodzą od mojego pierwszego kompletu amoka, przydało by się coś świeżego

    5

     
  • 80
    pierre' dolony
    19 marca 2013 - 17:43 | Permalink

    Moje kółeczka nrvs . Dopiero kupiłem nowy blat i brak kasy ma koła a zajawa rośnie.

     
  • 81
    pierre' dolony
    19 marca 2013 - 17:44 | Permalink

    Moje kółeczka nrvs . Dopiero kupiłem nowy blat i brak kasy na koła a zajawa rośnie.

     
  • 82
    maciek
    19 marca 2013 - 19:48 | Permalink

    przydalyby mi sie nowe

     
  • 83
    19 marca 2013 - 19:51 | Permalink

    moje koleczka mam juz 2 sezony i maja 32 mm i przydadza mi sie nowe na zajawke w tym roku

     
  • 84
    Tony2batony
    19 marca 2013 - 20:55 | Permalink

    kółeczka już nie do jazdy i brak kasy zawszę fajnie mieć nowe :D

     
  • 85
    Ancioch
    20 marca 2013 - 22:01 | Permalink

    Kołeczka 40mm (mierzyłem dokładnie) z pierwszej profesjonalnej deski (World Industries). Jeździłem na nich z zajawą, pamiętają pierwsze Ollie i pierwszego Kickflipa, katowanie trójeczki i Varial Heel’a. Dla mnie idealne, ale niestety zużyte. Jeżeli będę musiał zmienić, mam nadzieję, że to będą właśnie te Bones’y, ale World’ów za nic nie wyrzucę!

     
  • 86
    Ancioch
    20 marca 2013 - 22:05 | Permalink

    Mogę dodać, że dostałem tamtą deskę dokładnie 5 kwietnia 2011r. Pamiętam, bo wtedy było wolne z powodu testu szóstoklasisty :)

     
  • 87
    Lukaszek
    20 marca 2013 - 22:20 | Permalink

    Moje koleczka chyba chca juz przejsc na emeryture
    w sumie maja juz kilka ladnych lat

     
  • 88
    skater546
    21 marca 2013 - 16:56 | Permalink

    naprawdę przydały by mi się nowe

     
  • 89
    boryna
    26 marca 2013 - 15:51 | Permalink

    warto spróbować … około dwuletnie kółeczka nervous

     
  • 90
    anonim
    26 marca 2013 - 17:35 | Permalink

    Mi też by się przydały nowe i co? jak nie wstawię zdjecia, to nic. Tak to każdy może powiedzieć, cwaniaki, że jemu też są potrzebna kółeczka. Fajny konkurs, ale jak musicie to wstawcie zdjęcie a nie piszecie jak w przedszkolu : „ja też chce”

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.