IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Kuba Chęćka vs Kuba Chęćka

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (No Ratings Yet)
Loading...

Nie ma to jak zagrać samemu ze sobą, to jest taka ciężka akcja, że się nawet zaczyna ściemniać. Niektóre tricki na turbo przypale, ale no nie ma co, umiejętności mu nie będę ujmował bo do skate’a daje radę max.

31 komentarzy

  • 1
    Anonymous
    28 listopada 2009 - 22:22 | Permalink

    widać że z tego kserobojstwa macie radoche – tak trzymać ; ]

     
  • 2
    Anonymous
    28 listopada 2009 - 22:52 | Permalink

    o kurwa, te sw fs flipy to juz totalnie masakra :D. A ściemnia sie bo zachód jest to logiczne że jest ciemniej, pozatym widać że triki nie były powtarzane bo są odjechane nieraz na max nieczysciochu.

     
  • 3
    Anonymous
    28 listopada 2009 - 22:57 | Permalink

    Jak ja bym miał co chwile zmieniać koszulke to też by sie sciemniło

     
  • 4
    Anonymous
    29 listopada 2009 - 09:33 | Permalink

    CHecka drapał gówno z okna na woodcampie !

     
  • 5
    Anonymous
    29 listopada 2009 - 10:32 | Permalink

    triki moze i fajen ale tak brzydkiego wykonania dawno nie widzailem . nie podoba misie jak on je wykonuja wtedy jakos traca swoj urok

     
  • 6
    Anonymous
    29 listopada 2009 - 14:34 | Permalink

    pierdolenie takie, wszyscy mówią ze słabo i chujowo a nikt by z nim w skate nie wygrał. Zaden siewier i nikt inny a ciagle jakies skate sa na yt nowe, przeciez te triki to podstawy które sa w skate z siewierem itd

     
  • 7
    iggy
    29 listopada 2009 - 15:45 | Permalink

    ja pierdole was znowu zaczyna się hejtowanie checki, checka jest gitem i nie wiem czy ktoś z was by go ojebał
    hola haterzzzzzzzzzzzzz

     
  • 8
    Anonymous
    29 listopada 2009 - 17:21 | Permalink

    dixon moze by dal rade

     
  • 9
    sfah
    29 listopada 2009 - 17:22 | Permalink

    ja też bym dał radę na czillu

     
  • 10
    Anonymous
    29 listopada 2009 - 17:32 | Permalink

    checka bardzo dobrze śmiga triki też ma dobre

     
  • 11
    Anonymous
    29 listopada 2009 - 18:40 | Permalink

    Ja bym dal rade bo inwardy sa proste , samymi hilami bym go rozjebal … ew. jesli dobrze widzialem to fs flipa bym nei zrobil za huj i 360flipas jesli dobrze widzialem :P ale stylu mimo wszystk u niego mi brakuje .

     
  • 12
    Anonymous
    29 listopada 2009 - 19:34 | Permalink

    co to za akcja z tym gownem na woodcampie ?

     
  • 13
    Anonymous
    29 listopada 2009 - 19:39 | Permalink

    nudziło nam sie, on miał domek obok a gówno w worku tworzy z oknem checki dobrą kolaboracje

     
  • 14
    iggy
    29 listopada 2009 - 19:47 | Permalink

    a o glonojadach słyszeliście ??

     
  • 15
    iggy
    29 listopada 2009 - 19:51 | Permalink

    no fakt sfah rozjebał byś go jak byś chyba hujem stanoł na desce i zrobił swojego noli lejzera

     
  • 16
    Checka
    29 listopada 2009 - 20:02 | Permalink

    No w sumie ss fs flip brzydki strasznie ale co z tego,w sumie moglem powtorzyc. styl tam dla mnie malo wazny wazne ze mam fun z tych triczkow. ludzie przeciez deskorolka to nie jakies sztywne zasady i turniej stylu tylko czil i zabawa. yo! : )

     
  • 17
    iggy
    29 listopada 2009 - 20:04 | Permalink

    na wieki wieków

     
  • 18
    Anonymous
    29 listopada 2009 - 20:51 | Permalink

    almusy z was megaa, a koles co pisze ze by go rozjebal, haha watpie no ale moze, ale zazwyczaj tak pisza lamuski co innym zazdroszcza i znajac zycie jest ten gosc cieplakiem na desce, pewnie nawet nie obczail ze wiekszosc trickow jest na switch, zesraj sie nie daj sie i rozjedz na lokciach a i tak na komputerku se mozesz pisac, nagraj przynajmniej polowe tych trickow na flacie i wrzuc na neta to twojego stajla chetnie skomentuje. anonimowy dziubek

     
  • 19
    Anonymous
    29 listopada 2009 - 22:12 | Permalink

    ssij pałke lamusku

     
  • 20
    Anonymous
    29 listopada 2009 - 22:20 | Permalink

    kazdy moze miec swoje zdanie, ludzie ogarnac sie.
    moim skromnym zdaniem Checka nakurwia niezlymi wygibasami, ale o wiele przyjemniej ogladalo by sie ten filmik gdyby byle wykonane troszke ladniej.
    moje zdanie
    pozdrwiam piotrek.

     
  • 21
    checka
    29 listopada 2009 - 22:51 | Permalink

    No i taki komentarz to ja rozumiem : ) pełna kulturka. zgadzam sie z Toba, tez jest tak ze styl przychodzi wraz z wieksza kontrola nad deska, musze nad kontrola popracowac a moze kiedys i jakis styl dojdzie ; ) pozdro!

     
  • 22
    iggy
    30 listopada 2009 - 10:03 | Permalink

    i wjechały hejty

     
  • 23
    Anonymous
    30 listopada 2009 - 10:17 | Permalink

    jaracie się tym, że wasi koledzy lepiej jeżdżą niż checka?

     
  • 24
    Tomek
    30 listopada 2009 - 14:55 | Permalink

    Hi, haters!

     
  • 25
    Anonymous
    30 listopada 2009 - 18:12 | Permalink

    popracujcie nad soba zeby sie dojebac do kiecy, warszawiaki….

     
  • 26
    Anonymous
    30 listopada 2009 - 20:42 | Permalink

    Do kolezki ktory tma sie wypowiadal natemat mojego ew. rozjebania//nierozjebania checki w skejta nagram prze dferjami wida to mzoe sfahu bedzie laskaw go wrzucic na blog to sobie oblukasz jak ja smigam a wtedy bedziesz sie wypowiadal ;] Ale ja neichce sie wywyzszac poprostu stwierdziel mze nei podoba m isie jego styl , ale ze triki sa fajne … a ludzie namnie naskakuja ze w skate bym mu nei dla rady

     
  • 27
    Anonymous
    30 listopada 2009 - 22:10 | Permalink

    ktos nademna sie tak rozjuszyl ze ciezko mu bylo trafic dobrze palcami w klawiatur uuuu…

     
  • 28
    Anonymous
    30 listopada 2009 - 22:13 | Permalink

    "nudziło nam sie, on miał domek obok a gówno w worku tworzy z oknem checki dobrą kolaboracje"
    Wpierdol to sobie w CV
    P.S pamietajcie o nie kserowaniu, uginajcie nogi na 100 pro

     
  • 29
    Anonymous
    30 listopada 2009 - 22:43 | Permalink

    o faktycznie " pogromca checki w skate" sie zestresowa i pewnie na codzieni tak mowi jak pisze, jebany wiesniak. w ferie nagram bl bl bl a czemu nie teraz? tyle razy bedziesz powtarzal te tricki ze 3miesiecy potrzebujesz?
    ty błaznie, nawet jesli to w marcu checka bedzie juz takie kombo na desce robil ze twoja matka mu szpary popusci

     
  • 30
    sfah
    30 listopada 2009 - 23:01 | Permalink

    O co tu się kłócić, parę tricków chujowo wykonanych, większość tricków naprawdę trudnych technicznie i tyle przecież to każdy widzi.

     
  • 31
    krzysiek0034
    8 września 2011 - 20:14 | Permalink

    znam go osobiście i naprawdę zajebiście jeździ

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.