IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

MARK SUCIU

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (No Ratings Yet)
Loading...

Sorry, ale Mark Suciu jest mistrzem świata, kto się ze mna nie zgadza w komentarzach proszę wpisywać swoje IP to was poblokuję chyba.

12 komentarzy

  • 1
    Anonymous
    30 czerwca 2009 - 11:16 | Permalink

    2:08 najlepszy sw. frontside na świecie

     
  • 2
    MielecDSK
    30 czerwca 2009 - 11:18 | Permalink

    Zajawa,koleś jest mistrzem wogóle wszechświata ! , mistrz nad mistrze!

     
  • 3
    Anonymous
    30 czerwca 2009 - 13:24 | Permalink

    KOZAK… Nawet nie ważę się sprzeciwiać

     
  • 4
    Anonymous
    30 czerwca 2009 - 14:22 | Permalink

    ale ten nollie inwardheel bigspin mnie zagial

     
  • 5
    Dzekson
    30 czerwca 2009 - 15:30 | Permalink

    jebac blokowanie jak mam zmienne ip

     
  • 6
    sowa
    30 czerwca 2009 - 16:49 | Permalink

    Dobry szczyl taki małoletni styl jak Kenny Hole

     
  • 7
    Anonymous
    30 czerwca 2009 - 16:51 | Permalink

    hahahahhahhahahhahahahhaah czy wam tez sie wydaje ze ten grubas na poczatku krzyczy – HEJ KOLEGO hahahhahaha

     
  • 8
    Anonymous
    30 czerwca 2009 - 17:00 | Permalink

    no hahahahaha hej kolego miazdzy i ten mlody tez :D

     
  • 9
    Anonymous
    30 czerwca 2009 - 20:45 | Permalink

    ja pierdole……………….kurwa mega kozak mistrz!!!!!!!! ile on ma lat? jest zajebisty, kiedys to bedzie miażdzył wszystkich!!

     
  • 10
    Anonymous
    4 lipca 2009 - 08:10 | Permalink

    nie no kurwa big flip na legalu…. albo na końcy flip an bs smith miażdży koleś

     
  • 11
    Anonymous
    4 lipca 2009 - 08:11 | Permalink

    ahahahaha no hej kolego xD mocne

     
  • 12
    hiszpan
    1 kwietnia 2010 - 19:35 | Permalink

    najzajebistrzy montaż jaki widziałem chyba no oczywiscie bez skejtow idosk8 ; )

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.