IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Mateusz Piotrowski

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (24 votes, average: 3,83 out of 5)
Loading...

Najlepsze tricki Mateusza z zeszłego roku w jednym klipie.

15 komentarzy

  • 1
    wrocel
    9 marca 2013 - 14:47 | Permalink

    zapierdala niczym żółw po sałate

     
  • 2
    ahoj
    9 marca 2013 - 14:54 | Permalink

    coś go hamuje tak jakby

     
  • 3
    i know who i am
    9 marca 2013 - 15:08 | Permalink

    szalu nie ma dupy nie urywa

     
  • 4
    TonyDnia
    9 marca 2013 - 15:30 | Permalink

    Albo większa prędkość, albo większy tech style, bo niestety żadnym trickiem się nie jaram , oglądając ;////

     
  • 5
    dynia
    9 marca 2013 - 18:43 | Permalink

    Jebane warszawskie kurwy. Myslicie ze jestescie tacy zajebisci bo zrobiliscie sobie warszawski team footprint z podobno najlepszych polski riderow. W niejednej wiosce typki nakurwiaja lepiej niz wy. prawda jest taka ze jakby typek byl z warszawy To zaraz wszyscy by sie nim jarali . Pozdro warszawiaki-biedaki

     
    • 6
      9 marca 2013 - 18:44 | Permalink

      dawaj mi tego niewarszawiaka, mam dla niego spakowane już dwie pary butów, tylko czekam na klip :)

       
  • 10
    CYGAN
    9 marca 2013 - 19:08 | Permalink

    Musiałem wyłączyć, tej nuty nie da sie słuchać!

     
  • 11
    SkateLublin
    9 marca 2013 - 20:16 | Permalink

    Co kur*a hejtujecie sami nakręćcie coś lepszego i na prędkości cwaniak w necie pizda w świecie wiec pozdrawiam was hipsterzy hejterzy !!! :D

     
  • 12
    Lublinrepresent
    9 marca 2013 - 21:42 | Permalink

    Warszawiacy jesteście cipami chłopaczyna jest zajebisty technicznie a wy o desce wiecie tyle co palikot o jaraniu. Jeździcie na desce?? chyba dupą na klozetowej. Potraficie tylko hejtować a i tak jesteście cipami… jadzia propsy :))

     
  • 13
    Bejker
    9 marca 2013 - 22:15 | Permalink

    Bez kitu co odpierdalacie, obejrzyjcie wszystko jeszcze raz i może się wtedy zastanowicie jakie triczki chłopak robi, bo ja nie znam np drugiej osoby w Pl która robiłaby willy grind bigspin out ;)

     
  • 14
    anonim
    10 marca 2013 - 11:58 | Permalink

    Part zajebisty, tylko o co wam chodzi z Warszawą? Rozumiem że jest masa hejterów ale deska ma łączyć a nie dzielić! Hejterów olać, a po co się tak wkurwiacie na warszawkę? Skejt to skejt i tyle. A gościu – piona!

     
  • 15
    Tuzim
    10 marca 2013 - 12:14 | Permalink

    Dokładnie ;)
    A moze ci co hejtują są z poza Wwa;p
    poza tym wszyscy wiemy ze osoby które krytycznie podchodzą do komentarzy w wiekszosci nie zrobili by połowy trików ;)
    hehe poza tym najwazniesze w montarzach jest sama cheć wykonania a nie triki z kosmosu;)
    Pozdrawiam;)
    Jadzie szacun!!!!

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.