IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

My DC Crew – Szczecin 30.04.2011.

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (21 votes, average: 3,43 out of 5)
Loading...

Kolejny przystanek, kolejna relacja, kolejna walka o naklejki.

12 komentarzy

  • 1
    fakyn
    5 maja 2011 - 15:32 | Permalink

    poziom jest, takie triki na murku pod rząd! sick

     
  • 2
    Anonim
    5 maja 2011 - 16:37 | Permalink

    „naklejkI!” „Boze naklejki!” „Jezus, NAKLEJKI!” „Co za zajawa, NAKLEJKIII!” Nakurwiac! omg!

    Poziom – git.

     
  • 3
    MK
    5 maja 2011 - 17:03 | Permalink

    Alex jest chyba najlepszy w Polsce w tym wieku, i ta stylówa, i dobrze że dostał tego sponsora, i dobrze by było jak byś dał jakieś nowe nagryweczki bo się jaram twoją jazdą.

     
  • 4
    Anonim
    5 maja 2011 - 17:13 | Permalink

    Ale zajawaaaaa…

     
  • 5
    ZiomekRomek
    5 maja 2011 - 17:54 | Permalink

    Kurwa a tam dzieciak jak dziki ogier się rzucił na typa i zaczął mu wyrywać te naklejki. Japierdole…

     
  • 6
    Patrol
    5 maja 2011 - 18:37 | Permalink

    Ciekawe co te dzieciaki robią z listonoszem, jak w paczce z blatem są tylko 2 małe naklejki..

    A sesja na murku zajaweczka. ;d

     
  • 7
    ...
    5 maja 2011 - 19:23 | Permalink

    alex wodzynski jest takim kozakiem ze ja pierdole!! takie tricki na takiej styloweczce w takim wieku to dar od boga!! katuj dalej wojowniku rapu^^

     
  • 8
    Anonim
    5 maja 2011 - 20:50 | Permalink

    hahahaha, jak powalili świniaka! naklejki dc dcccc

     
  • 9
    Anonim
    5 maja 2011 - 22:44 | Permalink

    chuj z tym alexem, zobaczcie jak na przyklad jeździ goławski xd

     
  • 10
    Anonim
    5 maja 2011 - 23:03 | Permalink

    chuj z tobą bananie pierdolony. Jeszcze trochę, a Alex wam kurwy pokaże

     
  • 11
    Anonim
    5 maja 2011 - 23:45 | Permalink

    Dokladnie skurwysynu blauuuu

     
  • 12
    fidelcs14
    6 maja 2011 - 00:10 | Permalink

    zajebiście pozytywne :) końcówka szczegolnie :)

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.