IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

PANORAMA COMMERCIAL BARTEK GÓRKA

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...



Jak obiecywaliśmy kolejny krótki montaż już jest! Możecie go znaleźć na naszym blogu, i zobaczyć tam Bartka Górkę. Bardzo się cieszymy że możemy gościć go w naszych szeregach, ponieważ nie od dziś nas zaskakuje, i jest dla nas inspiracją, poprzez swoje fajne podejście do deskorolki, oraz unikatowy styl który bardzo go wyróżnia. Miłego oglądania!!
Przybył.

Czyli drugi rider od Panoramy, nagrane przez Miśka i editing Kostur. Na zajawie opór, dodam od siebie.

13 komentarzy

  • 1
    Anonymous
    3 sierpnia 2009 - 23:34 | Permalink

    unikatowy styl? hahaha nie wiem czy coś co jest zerżnięte może być unikatowe… widac, ze kopiuje wszystko po mike mo, a to nie jest fajne. xeroboy jebany

     
  • 2
    Anonymous
    4 sierpnia 2009 - 00:47 | Permalink

    troche bieda. 0 Szoku w montazu ani zajawy.

     
  • 3
    Anonymous
    4 sierpnia 2009 - 07:31 | Permalink

    wie ktos jak sie nazywa kawalek ?

     
  • 4
    Anonymous
    4 sierpnia 2009 - 08:13 | Permalink

    dobrze jeździ, aż żal dupe wam ściska

     
  • 5
    Anonymous
    4 sierpnia 2009 - 08:14 | Permalink

    on po prostu ma taki styl zajebisty a ty idz dalej cwicz ollie w miesscu z skrzyzowanymi rekami
    ———
    montarz cajebisty wszystko kozak
    czekam na nastepne nagrywki od pnrm

     
  • 6
    Anonymous
    4 sierpnia 2009 - 08:14 | Permalink

    Wszyscy xerują flipa od Mullena. 0 zajawy. Xeroboje…

     
  • 7
    Anonymous
    4 sierpnia 2009 - 11:23 | Permalink

    jezdzi zajebiscie, tego nie moge zaprzeczyc ale czemu xeruje caly styl od capaldiego ?

     
  • 8
    siewier
    4 sierpnia 2009 - 11:24 | Permalink

    napierdalacz:)

     
  • 9
    Anonymous
    4 sierpnia 2009 - 13:03 | Permalink

    ja was nie rozumiem. jestem pewny ze on zaczynal jezdzic zanim majk mo byl slawny a stylu az tak dobrego sie nie da skopiowac wiec lepiej idzcie jezdzic wyrobcie sobie lepszy styl i pokazujcie…

     
  • 10
    ROLL
    4 sierpnia 2009 - 16:16 | Permalink

    zajebiste i zajebiście. koniec kropka

     
  • 11
    Precel111
    5 sierpnia 2009 - 21:13 | Permalink

    Górka wymiata, super stylówka, czyściutko bez zachwiania, montaż poprawny i bez błedów(czyli poprostu dobry:D)i buziaczki dla hejtersów:*

     
  • 12
    Anonymous
    6 sierpnia 2009 - 16:41 | Permalink

    btw co to za nuta? zajebisty montaż:D pzdr

     
  • 13
    Anonymous
    9 sierpnia 2009 - 19:57 | Permalink

    hi guys,my name is mike mo capaldi ,and im proud to see someone skating so good, and to be honest i think he's got unique style.bartek i wanna ask you something. Do you wanna ride for lakai and be me friend?

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.