IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Paweł Michalina

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Paweł z Olsztyna poprosił mnie bym wrzucił jego demko na stronę, więc i jest, jak wam się podoba?

36 komentarzy

  • 1
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 05:47 | Permalink

    szkoda że bez fish'a niektóre rzeczy

     
  • 2
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 06:52 | Permalink

    gdzie jest ten zajebisty spot z 2.10

     
  • 3
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 07:09 | Permalink

    Ogolnie to podoba mi sie, ale jakbym ja skladal demo to jedyne do czego sie moge przyczepic ze przy niektorych trickach nie ma predkosci… i za duzo jest takich wolnych przez co pod koniec zaczyna sie troche nudzic …

    Ale i tak big FIVE !

     
  • 4
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 07:31 | Permalink

    ja pierdole nie widzialem jeszcze gorszej stylowy…

     
  • 5
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 08:17 | Permalink

    giengsta… nasturalniejsza stylówa i bylo by lepiej

     
  • 6
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 08:47 | Permalink

    on zawsze taki podkurwiony jezdzi? czy to tylko do filmu?

     
  • 7
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 09:05 | Permalink

    bez polotu

     
  • 8
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 09:51 | Permalink

    nie obraź się, bo trójkę masz spoko, ale momentami wyglądasz jakbyś jeździł za karę, jakby te triki były takie wymęczone. wiecej spontaniczności na przyszlość i niech kamerzysta kupi fisza ;)

     
  • 9
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 10:27 | Permalink

    Widzę, że nie tylko ja zauważyłem człowieka-spinkę. Ja pierdole, napierdalać się chce ciągle, czy co? I ta sekwa B&W, gdzie myślałem, że zajebie zaraz kamerzystę… Wyluzuj Najek!

     
  • 10
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 10:48 | Permalink

    najlepiej podoba mi się jak pod koniec w sekwie po manual flipie zaczyna coś czarować rękami ; d kamera trzęsie, powtarzające się triki, wolna jazda, przydałby sie jakiś banger na koniec

     
  • 11
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 11:27 | Permalink

    Wy to juz nie macie sie do czego przyjebac ;)
    demko na spoczko rapie i ogulnie zajaweczka
    pozdro ze Świdnika
    mati

     
  • 12
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 11:48 | Permalink

    olsztyn to spoko ziom!

     
  • 13
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 11:59 | Permalink

    Wszystko spoko tylko nagrane chujowym sprzetem przez chujowego kamerzyste. Norek

     
  • 14
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 12:39 | Permalink

    widać że jesteś fanem Wade'a Desarmo, chyba że sie mylę. Ogólnie bardzo fajnie, lubie taki styl, nagrywki troszkę mnie przerażają ale montaż jest nawet spoko. Czyli spoko ogółem.

     
  • 15
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 14:08 | Permalink

    rzeczywiście oddał znakomity, długi skok

     
  • 16
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 14:15 | Permalink

    Michalina Prosi to sie swinia widac ze sie chlopak spina grozna mina jebac leszczy z olsztyna

     
  • 17
    sowa
    8 listopada 2010 - 14:17 | Permalink

    Człowieku spinko wyluzuj, tricki extra styl do doprancowania bo na desce cię buja ale jak na polskie demo fajnie wyszło.

     
  • 18
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 14:32 | Permalink

    2:27 ręce które leczą ; d jak się wkurwił że flipa skleił haha.

     
  • 19
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 14:37 | Permalink

    triki zajebiste… tylko jestes troch zbyt groźny.

     
  • 20
    Paweł Michalina
    8 listopada 2010 - 14:47 | Permalink

    ogólnie jestem wesoły, tyle że łatwo się wkurwiam XD Jak narazie to moje pierwsze demko więc nie wymagajcie cudów z kosmosu, tyle na ten temat pozdrawiam.

     
  • 21
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 14:52 | Permalink

    hmm tak się zastanawiam i myślę że wy byście lepiej tego nie zrobili ze mną włącznie.. może wrzucicie swoje dema co? ;]
    fajny montaż ogólnie.

     
  • 22
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 14:57 | Permalink

    JP KURWA! JEBAĆ CIENKICH LAMUSKÓW W RURECZKACH KUURWA!!!

     
  • 23
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 15:14 | Permalink

    http://www.youtube.com/watch?v=DTn9Jp2XO7I
    nie wiem kto to, nie wiem co to, ale tu maci kamere z szna. tak sie kreci…

     
  • 24
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 16:00 | Permalink

    dobry pukiel!

     
  • 25
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 16:30 | Permalink

    Jeba.ć długowłosych pedałów w rurkach ,a pozatym on jest z Radomia a nie z Olsztyna ( to pseudonim)

     
  • 26
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 17:33 | Permalink

    trójka na wkurwie i dobrze, ale chujowo, że przez pół montażu powtarzasz flipa, manuala/5-0 i tre. Przydałaby się prędkość jeszcze, ale i tak niektóre sztuczki na mistrz chillu – piona !

     
  • 27
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 17:47 | Permalink

    czekam na nowe demko na większym wkurwie

     
  • 28
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 17:55 | Permalink

    Nie wiem jak wy, ale ja bałbym się go filmować :) A jeśli chodzi ogólnie o demo to spoko.

     
  • 29
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 18:45 | Permalink

    on w rzeczywistosci nie wyglada az tak groznie bo non stop sie usmiecha. i na zywo tez jezdzi ladniej bo tu nie do konca widac jakiego ma popa + na zywo te opuszczone lapy wygladaja luzniej bo tutaj troche mialem wrazenie ze jezdzisz w kajdankach, wyglada to troche jakbys wbijal sobie do glowy ze rece maja byc nisko a zeby to fajnie wygladalo to musi to wyjsc samo z siebie

     
  • 30
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 19:56 | Permalink

    ty mordo jak krecisz sobie demko to nie mozesz wrzucac samych kurwa 36 flipow i flipow

     
  • 31
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 20:04 | Permalink

    w chuj dużo tych trójek

     
  • 32
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 20:21 | Permalink

    Antwuanem to Ty nie będziesz. Za to na miano Popka MMA panowie, MMA, możesz startować bez problemu!

     
  • 33
    Anonymous
    8 listopada 2010 - 21:00 | Permalink

    chuj z trickami, bo to rzecz drugorzędna ! Filmik ma sie oglądać z zajwką i uśmiechem, a nie patrzeć jak to ziomek w sekwie sie wkurwia że źle zajebał trick hahaha. Rób 3 minuty samych 360flipów na flacie ale z uśmiechem na twarzy, to sie bardziej zajaram !!

    Pokój !

     
  • 34
    Anonymous
    12 listopada 2010 - 09:50 | Permalink

    Olsztyn urosłeś w siłe, nie mój styl ale montaż dobry choć troche senny, chyba zawsze sie szybko wkurwiałeś ale poza tym zawsze mega banan na ryju był. Pozdro z olsztyna!

     
  • 35
    buła
    12 listopada 2010 - 19:02 | Permalink

    dla mnie chujowe. ale ręce ma w dole zawsze na chillu wiec jest rap.

     
  • 36
    Anonymous
    16 listopada 2010 - 18:48 | Permalink

    rece w dole sa ale nie na czilu tylko na spince

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.