IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

PŁAĆ OR DIE – Minirampa Sosnowiec

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (12 votes, average: 3,92 out of 5)
Loading...

W Sosnowcu chłopaki mają własną garażową minirampkę, można wpaść i pojeździć tylko trzeba płacić, całe 5 złotych za wstęp, więc chyba nikt się nie obrazi.

10 komentarzy

  • 1
    haj
    10 grudnia 2012 - 20:03 | Permalink

    po co wymieniać nowe płyty?

     
  • 2
    Anonim
    10 grudnia 2012 - 20:11 | Permalink

    Golan everywhere!

     
  • 3
    Quiq
    10 grudnia 2012 - 20:11 | Permalink

    Płać or Die… pasowałoby na hasło Kamuflage’u

     
  • 4
    lee dupont
    10 grudnia 2012 - 22:17 | Permalink

    moge przyjsc i wam wpierdolic a nie dac 5 zl.

     
  • 5
    ahoj
    10 grudnia 2012 - 23:16 | Permalink

    a można będzie zaruchać mame madzi jak zapłące extra?

     
  • 6
    10 grudnia 2012 - 23:37 | Permalink

    Nie bo nago na koniu odjechała :(

     
  • 7
    Anonim
    11 grudnia 2012 - 11:11 | Permalink

    zajebisty kąt tej mini rampy! bardzo trudny! to tak jak zrobić sobie grindbox….. jedno paletowy.

     
    • 8
      ...//
      11 grudnia 2012 - 18:48 | Permalink

      zjebani jestescie. jak macie latwiejszy kacik i mozna porobic jakies techniczne triczki to ze za latwo a jak pojdziecie na korty to pierdolicie ze za trudne te katy i ze nie wiadomo na chuj juras to budowal

       
  • 9
    łysy
    11 grudnia 2012 - 16:13 | Permalink

    polaki cebulaki jebani hejterzy zróbcie sobie sami mini rampe to zobaczycie ile to kosztuje

     
  • 10
    ykus
    11 grudnia 2012 - 22:07 | Permalink

    gdzie tu jest kąt? rozumiem jakbyście zrobili rzeczywiście dobrą mini z normalnym kątem, ale 5 zł za pojeżdżenie na takim „czymś”, nawet nie mozna tego nazwać minirampą, to troche lekka beka panowie. z drugiej chwała im za to że ruszyli dupy i zrobili coś swojego.

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.