IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

SKATEFELLOWS PROMO

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (67 votes, average: 4,93 out of 5)
Loading...

Miniramp i Czill prezentują SKATEFELLOWS PROMO
Występują:
Andrzej Pełczyński
Grzesiu Gałęziewski
Adam Błaszczyk
Chaos: Jędrek, Pawełek, Siwy, Słoń, Domino, Skotie, Stachu, Skot, Lewy, Roman, Jacek, Śpiewak, Jurek, Kuba H., Kuba G.
Kamil Piotrowski
Filip Płócienniczak – Filo dziękuje swojemu sponsorowi Think Skateboards
kamera i montaż: Kuba Hajzler i Stachu Kabsch

11 komentarzy

  • 1
    Mariooo
    26 marca 2012 - 15:15 | Permalink

    Po ile oni mają lat ? ;o

     
  • 2
    Anonim
    26 marca 2012 - 15:22 | Permalink

    ostani przejazd zajebisty

     
  • 3
    gibon
    26 marca 2012 - 16:40 | Permalink

    ADAM wygląda jak torey pudwill i jezdzi bardzo spoko, pózniej PRZYPAKOWANY SZATAN który troche mnie rozczarował nie w wymiarze poziomu jazdy tylko po „szatanie” oczekiwałem fajnych lotów a nie mega trudnych trikow jak np.fakie halfcab heel na długie manny(szok). Na koniec Filip super dobrze, polecam ten parcik każdemu, muzyka kozak podchodzi. Gdybym sam montował wyjebałbym tylko triki z tych pięciu schodów marmurowych, troche rażą ale to nic bo Filip kończy zawstydzając dzisiejszych „super prosów” z naszego kraju.

     
  • 4
    maciek
    26 marca 2012 - 17:44 | Permalink

    ost koles ma stylowe poprostu ZAJEBISTA, miekka, luzna i takie triki czesze
    SZACUN dla niego
    zero komercji i zarozumialosci i pychy
    5 dla niego no i caly filimik ogolem tez spoko

     
  • 5
    Damian!
    26 marca 2012 - 20:07 | Permalink

    Zajawka na maksa :)

     
  • 6
    kuba
    26 marca 2012 - 21:36 | Permalink

    meeega! dawno nie bylo nic od skatefellows, a zawsze bylo cos dobrego. juz wiem co bylo tego przyczyna! zajawa

     
  • 7
    krk
    26 marca 2012 - 23:23 | Permalink

    kozacko że spoty spoty spoty, rudy bez koszulki nakurwia!

     
  • 8
    waddupniggah
    27 marca 2012 - 00:00 | Permalink

    zna ktoś może piosenki?

     
    • 9
      Anonim
      27 marca 2012 - 00:16 | Permalink

      1.Beastie Boys – Intergalactic
      2.
      3.Snow – Informer
      4.
      5.Dj Mehdi – Signatune
      Resztę uzupełnią (mam nadzieję) fani gitarowych brzmień

       
  • 10
    v
    27 marca 2012 - 14:18 | Permalink

    2. Kasabian – where did all the love go?

     
  • 11
    Plewas
    27 marca 2012 - 19:08 | Permalink

    heh, pare ciekawych spotów ale głównie nieszczęsne manuale, sorry wychodzą wam ale od skatefellows zawsze przez 3/4 filmu mańki :p
    Troche pychy jest kto nie jest z pzn ten nie wie, ale ogolnie jest pozytywnie Polecam!
    Mi brakło troche więcej lotów mniej flatu ale to może tylko moje odczucia

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.