IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Skatepark Szczytna

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...





Szczytna – kolejna małe miasto, o którym pierwszy raz w życiu słyszę, będzie miało zajebisty skatepark projektu Bońka. Na filmie można sobie ogarnąć jak to mniej więcej wygląda, cały czas się buduje plus jeszcze dodaje wizualizację, dzięki za kontakt.

24 komentarze

  • 1
    Anonymous
    3 maja 2010 - 21:29 | Permalink

    prosimy o cos w centralnej polsce

     
  • 2
    Anonymous
    3 maja 2010 - 21:30 | Permalink

    a gdzie to jest panie?

     
  • 3
    Anonymous
    3 maja 2010 - 21:42 | Permalink

    na końcu świata

     
  • 4
    Anonymous
    3 maja 2010 - 21:46 | Permalink

    Ten boniek to tez ma łeb pusty , skate parkowi daje 2/10 . Żadnych klocow nie ma ani doublesetow :(

     
  • 5
    Anonymous
    3 maja 2010 - 21:53 | Permalink

    chcesz kloca to idz do kibla i sobie zrob.

     
  • 6
    Anonymous
    3 maja 2010 - 22:26 | Permalink

    dobra kurwa po pierwsze skatepark jest maks chujowy a po drugie i ważniejsze nie ma kto tam kurwa jeździć ja pierdole

    karol

     
  • 7
    Anonymous
    3 maja 2010 - 22:39 | Permalink

    karol wez ty sie pierdolnij w sagan

     
  • 8
    Anonymous
    3 maja 2010 - 22:53 | Permalink

    kurwa trzeba sie cieszyc tym co jest a nie narzekac. Ale widac ze chlopcy sie max zajarali wolridem xD heh

    Klementyna

     
  • 9
    Anonymous
    3 maja 2010 - 22:59 | Permalink

    robia ameryke na wypizdowie niedaleko pizdziejewic, ale to dobrze dzieki temu projektowi Szczytna zostanie umieszczona na mapie gdzies tam w afryce

    Gratulacje!

     
  • 10
    Anonymous
    4 maja 2010 - 00:09 | Permalink

    ten I do jest tak zjebany jak moja podstawowka.
    RADAR.

     
  • 11
    Anonymous
    4 maja 2010 - 00:22 | Permalink

    taki park budowany jest dla dzieci z konca swiata, zeby mogly zajarac sie deskorolką w polsce która tez jest na koncu swiata… a wy mieszkając w stolicy w ciągu 10 lat swojej "kariery" jeździcie na bc które i tak wybudowali chlopaki z kamu.(dla was !!!) ogarnijcie sie piszcie projekty, działajcie, starajcie sie aby ktoś po nas wiedzial jak wygląda deskorolka! elo. Ślepy

     
  • 12
    Anonymous
    4 maja 2010 - 07:46 | Permalink

    taaaak kurwa we wrocławiu tylko jedna pierdolona zajezdnia na ktorej jest zawsze wiecej bmxow od desek zjebanie max zamiast to wybudowac cosj.wrocławia to oni sraja po krzakach ;/

     
  • 13
    Anonymous
    4 maja 2010 - 08:07 | Permalink

    Jak się postarali o miejsce do jazdy to maja (!), a pareczek fajny (dużo miejsca, dużo możliwości) Tylko szkoda, że nie ma żdanych kątów. Jedynie ten stromy trójkąt w rogu jak u nas w Rzgowie :D

     
  • 14
    specu
    4 maja 2010 - 08:46 | Permalink

    A wiec tak, skatepark w Szczytnej jest umieszony przy krajowej ulicy nr 8 prowadzącej z Wrocławia do przejścia granicznego w Kudowie Zdrój.
    Szczytna to sąsiednie miasto takich kurortów jak Polanica Zdrój, Duszniki Zdrój, Kudowa Zdrój, jest to w kotlinie Kłodzkiej, od miasta Kłodzko skatepark oddalony o jakies 20 km i jakies 100 km od Wrocławia, jest to bardzo wazne wydarzenie dla lokalnych skaterow, poniewaz nie mamy żadnego parku w okolicy. Pare osob ze Szczytnej zebrało się zaczęło zbierać podpisy i napisało petycje do burmistrza miasta co jak widać poskutkowało.

    pozdro

     
  • 15
    Anonymous
    4 maja 2010 - 08:49 | Permalink

    narazie wylany beton jest dopiero na tą platforme na samej górze co jest, wyleją wszystko to zobaczycie, bo skatepark jest rzeczywiscie zajebisty

     
  • 16
    Anonymous
    4 maja 2010 - 09:24 | Permalink

    Skatepark wygląda na wyjebany opór, Wrocław się tam zjawi :)

     
  • 17
    Anonymous
    4 maja 2010 - 09:53 | Permalink

    Jak jechaliśmy do pragi ogarneliśmy go w budowie :D

     
  • 18
    Anonymous
    4 maja 2010 - 09:57 | Permalink

    Panowie,

    nie mam zwyczaju zamieszczania komentarzy, ale tym razem zrobię to ze względu na JAKOŚĆ tej skateplazy nad którą tyle osób pracuje (doceńce to):

    Bardzo PROSZĘ o NIEjeżdżenie na skateplazie do czasu ukończenia WSZYSTKICH prac. Dotyczy to przede wszystkim ekip z Dolnego Śląska.

    Dlaczego?

    – Dlatego że beton jeszcze nie osiągnął swojej TWARDOŚCI. Dla kogoś kto w życiu nie widział normalnej skateplazy, wydaje się że beton jest już "twardy". To że beton jest twardszy niż czyjeś zaorane pole, nie świadczy o tym, że osiągnął on już swoją twardość.

    Co będzie jak się będzie wcześniej jeździć?

    – Będziecie dalej narzekać że jest Poldon, bo za kilka tygodni wyjdą pofałdowania na górnym poziomie i przy 4 schodkach z któych skakaliście. Tam beton jeszcze "pracuje" i nie uzyskał swoich właściwości (po rolniczemu: "twardości").

    Od razu proszę też – z całym szacunkiem – nie gadać, że "byłem, widziałem, jest twarde". Bo nie wiesz jak to ma ostatecznie wyglądać. Nie ma też po co porównywać tej nawierzchni do tego co "znacie", bo w Szczytnej powstaje coś czego – niestety – jeszcze nie widzieliście.

    Więc jak chcesz zjebac tę miejscówkę, to idź tam teraz jeźdźić (będziesz mógł później narzekać że jest Poldon).
    A jak chcesz żeby ta skateplaza osiągnęła jakość zachodnioeuropejskich skateplaz, to wstrzymaj się z jazdą aż do ukończenia budowy.

    Wszystkim którym zależy aby w Polsce były jak najlepsze miejsca do jazdy z góry dziękuję za zrozumienie i cierpliwość.

    Boniek Falicki

     
  • 19
    Anonymous
    4 maja 2010 - 10:11 | Permalink

    Gmina dostala pieniadze na skatepark od unii poniewaz bedzie to tez jedyny tor dla wozkow inwalidzkich.

    http://www.kurierlubelski.pl/wiadomosci/222077,skatepark-dla-niepelnosprawnych-w-projekcie-lublinianina,id,t.html

     
  • 20
    Anonymous
    4 maja 2010 - 10:27 | Permalink

    Jaki budżet został przeznaczony na ta skateplaze??
    Wie ktos?

     
  • 21
    Anonymous
    4 maja 2010 - 10:32 | Permalink

    1.250.000 zł chyba z tego co pamietam

     
  • 22
    Anonymous
    4 maja 2010 - 17:40 | Permalink

    obok mnie hahahahah lamusy

     
  • 23
    Anonymous
    6 maja 2010 - 11:55 | Permalink

    Boniek jest zajebisty, bardziej się przyczynia do projektów i skateparków, niż inne firmy z Polski… Haj-fajf! ;]

     
  • 24
    Sylwester
    31 lipca 2010 - 06:29 | Permalink

    pierdolicie strasznie , naprawdę ,kurwa robią dobry park na zajawie .ale nie , oczywiście zapryszczone cwele internetowe pojadą po każdym projekcie , ciekawe czy to samo mówicie ziomkom na domówkach ,te jebane hejterskie wypociny , łajzy kurewskie mające po 15 lat stanowią o dyskusji na temat miejscówek w Polsce ,wypierdalać w gnojówie robić frajerzy , może tam was nauczą wyrażać się z szacunkiem do cudzej pracy .Po chuj się wypowiadasz anonymous jeden z drugim jakbyś za chuj tego nie powiedział nawet swojej babci ze strachu prze nieznanym. Żal czytać .

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.