IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Świdnik speed montaż

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (No Ratings Yet)
Loading...

Montaż ze Świdnika, dają radę chłopaki no i mają zajebisty skatepark.

14 komentarzy

  • 1
    Anonymous
    23 marca 2010 - 07:25 | Permalink

    banda bez skilowcow na dobrym parku ŁAKI ŁAKI ŁAKI

     
  • 2
    Anonymous
    23 marca 2010 - 09:03 | Permalink

    Koszmarna muzyka

     
  • 3
    Anonymous
    23 marca 2010 - 12:28 | Permalink

    jak widze ten snieg…

     
  • 4
    Anonymous
    23 marca 2010 - 13:17 | Permalink

    sam jestes kurwa bez skilowy

     
  • 5
    Anonymous
    23 marca 2010 - 14:56 | Permalink

    sfahu pucujesz sie chlopakom?! bo montaz conajmniej sredni..

     
  • 6
    Anonymous
    23 marca 2010 - 16:19 | Permalink

    Pucuje sie Bońkowi Falickemu bo tam ma 2 sekwy haha

     
  • 7
    Anonymous
    23 marca 2010 - 16:43 | Permalink

    no chyba tak ;] bo jeszcze tak biednego montazini to chyba dawno nie było!

     
  • 8
    Anonymous
    23 marca 2010 - 17:29 | Permalink

    jak macie jakis problem to zapraszam do Świdnika

     
  • 9
    sfah
    23 marca 2010 - 19:58 | Permalink

    Co mam pisać, że chujowo nagrane, ciężko się to ogląda i tak dalej bo to raczej każdy już umie zauważyć, było sporo dobrych tricków i tyle mi starczy, a że tam boniek jest to nawet nie zauważyłem.

     
  • 10
    Anonymous
    23 marca 2010 - 20:03 | Permalink

    pierdolicie znowu w tej warszawce, widać, że to film nagrany na szybko po zimie, a i tak dobre triki poleciały!!!

     
  • 11
    Anonymous
    23 marca 2010 - 20:28 | Permalink

    co ja wam poradze, to jest moj dopiero 3 montaż takze nie dziwcie się ze ciezko sie ogląda, nie umiem jeszce tego dobrze robic i tyle, myślałem ze przynajmniej komuś sie spodoba

     
  • 12
    sfah
    23 marca 2010 - 20:32 | Permalink

    No i czill nagrywaj dalej, po prostu oglądaj jak najwięcej filmów i się na nich wzoruj, a każdy następny montage będzie miał coraz mniej błędów.

     
  • 13
    pdfka
    23 marca 2010 - 20:35 | Permalink

    trzeba trzymać poziom, a sfahu przez swoje hejty napędza ludzi do robienia czegoś dobrego ; )

     
  • 14
    Anonymous
    23 marca 2010 - 21:25 | Permalink

    tylko kup nową rybe

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.