IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Tommy gunz raw bc footy

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (2 votes, average: 4,50 out of 5)
Loading...

Nie wiem co robić z tym materiałem z bc, bo to już raczej mało kogo interesuje, więc na surowo wszystkie tricki Tomeczka od momentu kiedy naprawiłem kamerę, więc sporo rzeczy się już widzieliście, ale jest drugie tyle niewykorzystanych materiałów do march montage. W komentarzach można wpisywać teorię spiskowe dlaczego Tomi nie dostał skejta roku.

45 komentarzy

  • 1
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 12:52 | Permalink

    Jebanyzajebalazmilopopatrzec

     
  • 2
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 12:53 | Permalink

    Nie dostał ,bo dostał Yeleń .

     
  • 3
    sfah
    1 kwietnia 2010 - 12:54 | Permalink

    yelen ma debiut, a kotrych skejta roku.

     
  • 4
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 13:08 | Permalink

    znajomości jak wszędzie.. koti sie starzeje i dupe mu lizać muszą, żeby sie na starość nie załamał.. huja zrobił wozi się z info bo jest taką gwiazdą, że ja pierdole dostał statuetkę i niech se w dupe wsadzi. dziekuję !

     
  • 5
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 13:11 | Permalink

    Bo typom co zakładają raz worowate dresy rodem z YCD a drugim razem rurki rodem z black label nie daje sie nagrody skejta roku, prędzej chorągiewka roku, jak zawieje tak leci

     
  • 6
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 13:17 | Permalink

    kurwa, dali kotrychowi bo potrzebowal na rachunki, po starej znajomości… po za tym chyba za skejta dekady a nie roku..

    małolat wyhaśnił Polska scene deskorolki w tym roku i go oszukali, wszystko zostało w żydowskiej rodzinie – skurwysyny

     
  • 7
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 13:25 | Permalink

    no tak, to ze Kotrych dostał to troche zenujące było, szczególnie ze w zeszłym roku jakoś super specjalnie go dużo nie było widać. Ale z tym ze to akurat Tomek Z. powinnien dostać nagrodę to już nie przesadzajcie panowie…

     
  • 8
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 13:35 | Permalink

    Jedyna mysl ktora mi sie nasuwa to to ze Tomeczek Z. nie umie sie odpychac.

     
  • 9
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 13:42 | Permalink

    ON NIE DOSTAŁ NAGRODY BO TAK SZCZERZE TO KORTYCH JEST DUZO LEPSZY I DLATEGO DOSTAŁ.

     
  • 10
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 13:49 | Permalink

    A jakaś relacja z tego gdzieś jest ?! z infomagawards, Sfahu wrzucisz coś ?

     
  • 11
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 13:52 | Permalink

    obydwaj dobrze śmigają . pozatym , to jeden chuj kto dostał nagrodę , każdy lubi kogo innego .

     
  • 12
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 13:58 | Permalink

    kotrych gówno umie w sumie, tomeczek chociaz w sumie mało osob go lubi powinien byc deskorolkowcem roku bo nakurwia niemiłosiernie ;o

     
  • 13
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 14:11 | Permalink

    liczą się triki a nie ubiór ;) chyba, że nagrode koti dostał za ciuchy, to spoko, nawet nie poruszam..

     
  • 14
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 14:16 | Permalink

    Rozjebał!!! Jeździ najlepiej w polsce bez dwoch zdań.

     
  • 15
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 14:21 | Permalink

    OJOJ HYBA TOMECZEK JEST ZARDROSNY ZE KORTYCH OD NIEGO LEPIEJ JESDZI

     
  • 16
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 14:31 | Permalink

    Ależżż wy pierdolicie kocopoły. A moim zdaniem Tomeczek powinien dostać nagrodę za team roku.

     
  • 17
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 14:50 | Permalink

    a golawski ?

     
  • 18
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 15:05 | Permalink

    a Piasu?

     
  • 19
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 15:07 | Permalink

    a ja?

     
  • 20
    kuba
    1 kwietnia 2010 - 15:27 | Permalink

    gdybym ja wybierał to bym nie wybrał tomeczka ani kortycha

     
  • 21
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 15:29 | Permalink

    W przyszłym roku debiutem zostanie Gutek

     
  • 22
    boczaro
    1 kwietnia 2010 - 15:35 | Permalink

    no ale typek wymiata w huj, według mnie nagroda by się należała

     
  • 23
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 15:41 | Permalink

    Koti trzymał poziom przez 10 lat i dobrze mi się kojarzy jego jazda, jednak wyraźnie widać że teraz są lepsi w Polsce. Aż razi w oczy, że ma tylu sponsorów i to akurat firm którymi sie jara i teraz jeszcze to wyróżnienie, które nijak nie pasuje do niego.Co do innych nagrodzonych nie ma takich kontrowersji więc o czymś to świadczy.

     
  • 24
    ...
    1 kwietnia 2010 - 16:04 | Permalink

    sam jestes pajac

     
  • 25
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 16:28 | Permalink

    wszystko przez disney XD

     
  • 26
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 17:14 | Permalink

    ja pierdole, maci nawjieksze problemy na świecie, nie ma nikt sie czym kurwa przejmować już. Tomeczek nigdy nawet przejazdu nie miał tak na prawde, napierdala, wsyztsko spoko, ale Kotrych to Kotrych, wizytówka polski

     
  • 27
    gah
    1 kwietnia 2010 - 17:28 | Permalink

    EJ DA RADE ODSZUKAĆ I wstawić IDOSK8 Listen To your herts

     
  • 28
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 17:29 | Permalink

    A według mnie tytuł deskorolkowca roku powinien dostać Krzysiek Poskrobko!

     
  • 29
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 17:41 | Permalink

    Poskrobko nie, Maciek Janicki za szurańce po ziemi u zajebistą stylówke!!

     
  • 30
    jarek
    1 kwietnia 2010 - 17:47 | Permalink

    EJ DA RADE ODSZUKAĆ I wstawić IDOSK8 Listen To your hert

     
  • 31
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 18:08 | Permalink

    KURWA JAK TO, TOMEK KOTRYCH!?!? TO PRZECIEZ SFAH MIAL ZOSTAC SKEJTEM ROKU :(

     
  • 32
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 18:28 | Permalink

    ja słyzałem plotki ze Siewier ;(

     
  • 33
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 18:29 | Permalink

    skejtem roku 2010 zostanie Stickorama ja to już wiem,dostalem cynk od info

     
  • 34
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 18:43 | Permalink

    Gówno prawda Bojo to będzie skater roku 2010 na bank ;D

     
  • 35
    dzekson
    1 kwietnia 2010 - 19:53 | Permalink

    listen to your heart, haha nawet ja mialem tam sekwe mimo ze nie umiem jezdzic

     
  • 36
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 21:19 | Permalink

    stickorama debiut roku 2012, mam cynk od skorbanańca .

     
  • 37
    Anonymous
    1 kwietnia 2010 - 21:26 | Permalink

    bo jest ciotą!

     
  • 38
    szustak
    1 kwietnia 2010 - 21:37 | Permalink

    Za rok skejtem roku będzie komisarz Mirosław Pęczak za to, że zajebał kickflipa ryjem ze schodów przed komendą jak ślisko było. Dziękuje, dobranoc.

     
  • 39
    jkhjk
    2 kwietnia 2010 - 07:48 | Permalink

    tak nieumiesz jezdzić napewno… jak ty za rok będziesz miał debiut roku

     
  • 40
    Anonymous
    2 kwietnia 2010 - 09:00 | Permalink

    tomeczek dobrze jeździ, ale wszystko na siłe i do tego się w huj garbi, człowiek chyba jak jeździ to nie cziluje.

     
  • 41
    Anonymous
    2 kwietnia 2010 - 09:52 | Permalink

    benek kojlo na skejta roku 2010!!!

     
  • 42
    Tomek
    2 kwietnia 2010 - 10:57 | Permalink

    Skejt Roku 2010 – Stickorama
    Debiut Roku 2010 – Gutek
    Wydarzenie Roku – Gurugomez
    Team Roku – idosk8

     
  • 43
    Anonymous
    2 kwietnia 2010 - 14:27 | Permalink

    według mnie tomeczek powinienen dostać skejta roku, a jeśli juraś mógłby to chyba on…

    Kuba nie ten 143

     
  • 44
    Anonymous
    2 kwietnia 2010 - 19:54 | Permalink

    w wąskich spodniach i dużej koszulce tomeczek wygląda jak typowy praski napierdalacz

     
  • 45
    Anonymous
    3 kwietnia 2010 - 14:29 | Permalink

    a o bilu to nikt nie pomyślał?

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.