IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

WRACAMY Z PRAGI

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (No Ratings Yet)
Loading...

Jutro rano powracamy do wwa i sprzatamy na blogu bo widze, ze jakas holota sie rozpedzila na blogu z iwasteu na czele. Dziekuje za komentarze i pozdrawiam wszystkich hejterow goraco. X that bitches ass nigga. mam na bulki a ty masz golab piec koron no co ty ja bede melanzowal to co ty jedziesz ckaczy ze mna na mistic po jaranie sfahu jak sie rozkrecil kto napisz jeszcze wyrajcowane pepicki mamo ja nie pale szukamy frajera sapiesz jak golab w pradze, najarales sie jak siewier w pradze dojebales jak hubert w pradze, zgubiles sie jak golab wczoraj, zajebales bania jak adi, szymon jest master, 36 flip nosegrind na duzym nollie heel na flacie i nollie 36 inward heel z 7 karolka. i ollie na flacie w sekwie z heelami, heelflip z 9, heelflip pod 9, ollie pod 9, wysoka w chuj napierdalam se pod seta cztery przerwa cztery, zmelanzowac sie jak w pradze w klubie, ni chuja, wszedlbys jakbys wzial od kogos dokument, dixon jejek tak ze bys wszedl na lajcie identyk dalby rade na lajcie, tam jeszcze brody nie mial, dobra juz wez to, nowa ksywa jejka to krecik, komentarz jakis, to jest najlepszy post na ido, internet sie konczy. *IWASTEU

32 komentarze

  • 1
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 09:21 | Permalink

    sfahu jest jebanym wiesniakiem

     
  • 2
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 09:44 | Permalink

    zgadza się

     
  • 3
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 09:50 | Permalink

    i ssie pale i on kurwa ma reprezentowac warszawe taki wiesniak jebany potem sobie tak mysla o warszawiakach ze zjebani przez takiego sfaha co ma fryzure jak pudel …

     
  • 4
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 09:52 | Permalink

    no!! sfah wypierdalaj na pudelka

     
  • 5
    .
    27 sierpnia 2009 - 09:57 | Permalink

    I wszyscy czterej macie od niego gorące pozdrowienia

     
  • 6
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 11:03 | Permalink

    jebać mnie

     
  • 7
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 12:12 | Permalink

    wypomina hejtowanie a sam jest najwiekszym hejterem

     
  • 8
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 12:39 | Permalink

    Jebać sfaha i jego pudli fryz.
    Jebać wszystkich komentujących.
    Jebać Polską deskorolke, ona jest niczym innym, jak wielkim gównem w NE, i XXL'kach!

     
  • 9
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 12:53 | Permalink

    huj ci w dupe sfahu

     
  • 10
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 14:16 | Permalink

    jebać sfaha, tylko bóg może nas sądzić!

     
  • 11
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 14:40 | Permalink

    wieśniakami to wy jesteście pisząc takie komenty … Piszecie , że Polska deskorolka jest niczym innym jak wielkim gównem?Nie macie racji. Po chuj matoły sie wypowiadacie? I nie rozumie dlaczego sie sracie do Sfaha…

     
  • 12
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 15:24 | Permalink

    Zamknij morde obrońco sprawiedliwości

     
  • 13
    jb
    27 sierpnia 2009 - 16:29 | Permalink

    "jebać sfaha, tylko bóg może nas sądzić!"
    hahahahahaha

     
  • 14
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 16:52 | Permalink

    waldek to ruda pstyna

     
  • 15
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 17:44 | Permalink

    cukierki

     
  • 16
    JSTBMNS
    27 sierpnia 2009 - 17:56 | Permalink

    "jebać sfaha, tylko bóg może nas sądzić!"
    popieram!

     
  • 17
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 19:30 | Permalink

    hahahahaha i tak bedziecie odwiedzac tego bloga matoly

     
  • 18
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 20:07 | Permalink

    sfahu pałossacz i jego nollie lejzer

     
  • 19
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 21:05 | Permalink

    kurwa jakie typy ;d

    "jebać sfaha, tylko bóg może nas sądzić!"

    rozjebalo mnie po maxie !!! hahaha

     
  • 20
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 21:20 | Permalink

    Wasze pseudo zabawne komentarze , nie są śmieszne oprócz J.. Sfaha tylko bóg może nas sądzić:D * gal Anonim

     
  • 21
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 21:41 | Permalink

    Ta myślicie, że takimi komentarzami pomorzecie polskiej deskorolce?? Raczej nie.
    Co do Sfaha to uczepiliście się go jak do suki która ma cieczke a tak na prawde nie macie poważnego powodu.

     
  • 22
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 22:33 | Permalink

    zakaz jazdy na witosie jest ^^

     
  • 23
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 22:55 | Permalink

    jebac sfaha, tylko bog moze nas sadzic~!

     
  • 24
    Anonymous
    27 sierpnia 2009 - 23:30 | Permalink

    jebac sfaha, tylko bog moze nas sadzic~!

    polewa z tego tekstu w opor !! :D gal anonim the second

     
  • 25
    Tomek
    28 sierpnia 2009 - 05:06 | Permalink

    jebac boga, nikt nie moze nas sadzic!

     
  • 26
    sfah
    28 sierpnia 2009 - 06:38 | Permalink

    Hahahaha jesteśmy już w Warszawie eloo.

     
  • 27
    Anonymous
    28 sierpnia 2009 - 06:51 | Permalink

    jebać sfacha, dziś Praga, a jutro konstancin w bagażniku.

     
  • 28
    togather
    28 sierpnia 2009 - 07:20 | Permalink

    sfacha ;O

     
  • 29
    siewier
    28 sierpnia 2009 - 07:23 | Permalink

    jebac jebac

     
  • 30
    Anonymous
    28 sierpnia 2009 - 08:44 | Permalink

    hahahhah, ja to ogólnie mam wyjebane, ale tekst 'j… Sfaha, tylko Bóg może nas sądzić!' rozwalił mnie max hah
    pozdro 600 dla Sfaha ; *

     
  • 31
    Anonymous
    28 sierpnia 2009 - 10:04 | Permalink

    JEBAĆ SFAHA TYLKO BÓG MOŻE NAS SĄDZIĆ!

    Ja pierdole hahahahahaha!

     
  • 32
    Anonymous
    31 sierpnia 2009 - 09:09 | Permalink

    jebać lamusów trzymaj fason

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.