IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

WSB – Pssy Montage

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (26 votes, average: 4,00 out of 5)
Loading...

Chłopaki z Wawersb to zgrana paczka – razem na imprezie i razem na deskorolce. Polecam marysińsko-melanżowy montaż.

23 komentarze

  • 1
    ddd
    20 maja 2011 - 22:06 | Permalink

    najlepsze montaże w europie !

     
  • 2
    marynarz
    20 maja 2011 - 22:07 | Permalink

    dobreeeee kozak triczki ziomy

     
  • 3
    kokers89
    20 maja 2011 - 22:08 | Permalink

    za montaż daje 5/5
    za triki daje 6/5
    za melanż daje 8/7

    podoba mi się koledzy , oby więcej takich .

     
  • 4
    one_man
    20 maja 2011 - 22:09 | Permalink

    Fenomenalne triki , marysin rządzi ekipa jest zgrana i to widać , wypas !

     
  • 5
    witrynasklepowa
    20 maja 2011 - 22:12 | Permalink

    Ludzie zero hejtów ! , mi też sie na maxa podoba . Proponuje drużynie z marysina nagrać pełno metrażowy film , niech nie rezygnują z zajawki bo świetnie im to wychodzi . Jestem pod wrażeniem pięknego i czystego montażu , swiatowy poziom. Marzę aby choć jeden dzień spedzieć z taką ekipą . <3

     
  • 6
    bolek
    20 maja 2011 - 22:14 | Permalink

    Kuba Łysik dojebał jak stary żbik ! ja sie dziwie czemu on nie ma sponsoringu ?! ludzie co z tą polską ?!!! jakieś pedały mają a taki ziomus , ze styloweczką jak złoto musi kupować deski … WSB FOR LIFE !

     
    • 7
      mały
      21 maja 2011 - 14:01 | Permalink

      ale Kuby Łysika akurat na tym montażyku nie ma :)

       
      • 8
        mały
        21 maja 2011 - 14:03 | Permalink

        to znaczy jest, ale na parcie z imprezy :)

         
  • 9
    tofik
    20 maja 2011 - 22:15 | Permalink

    wyjebane fajnie ze chłopaki tzymają sie razem

     
  • 10
    kiwi666
    20 maja 2011 - 22:16 | Permalink

    woooooooooooooot ???? MISTRZ – jesteście moimi menolorami ! wsb to jest to

     
  • 11
    twoja mama
    20 maja 2011 - 22:41 | Permalink

    czysta zajawka :) deska i melanż : ]

     
  • 12
    przemo
    20 maja 2011 - 22:42 | Permalink

    kozacki montaż! i muzykę daliście prawilną, 5!

     
  • 13
    twoja mama
    21 maja 2011 - 00:16 | Permalink

    JEBAĆ UMG

     
  • 14
    alex
    21 maja 2011 - 00:23 | Permalink

    i oni sa z warszawy ta? jesli tak to CI ludzie stawiaja warszawskich skejtow w dobrym swietle wyluzowani spoko :) mistrz :)

     
  • 15
    O!
    21 maja 2011 - 00:53 | Permalink

    Nie dziala… i chuj…

     
  • 16
    Anonim
    21 maja 2011 - 02:04 | Permalink

    Nie działa wam to WSB ogarniajcie!!!lipa powiem…

     
  • 17
    Anonim
    21 maja 2011 - 08:40 | Permalink

    Sfahu nie działa opcja przejścia do następnej strony, weź no zrób coś z tym :P

     
  • 18
    subiekt
    21 maja 2011 - 10:05 | Permalink

    Doooobree!

     
  • 19
    ahoj
    21 maja 2011 - 10:15 | Permalink

    wrzucać na vimeo!!!!

     
  • 20
    21 maja 2011 - 19:17 | Permalink

    Reupload na vimeo http://vimeo.com/24048740

     
  • 21
    ahoj
    21 maja 2011 - 21:39 | Permalink

    takie montaże są w pyte

     
  • 22
    Anonim
    22 maja 2011 - 10:38 | Permalink

    Bolek masz na myśli Maćka? hahahahaha

     
  • 23
    Anonim
    22 maja 2011 - 18:35 | Permalink

    a co do ktoregos komentarza wyzej to film wsb in progress:)

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.