IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

ZIEMIA OBIECANA TRAILER

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (49 votes, average: 4,69 out of 5)
Loading...

Czyli w skrócie Film Atlety, nad którym pracował półtora roku wraz z okołołódzkimi przyjaciółmi, trailer jest bardzo fajny, a całości nie mogę się doczekać.

12 komentarzy

  • 1
    Anonim
    14 maja 2011 - 22:51 | Permalink

    http://www.facebook.com/?ref=home#!/event.php?eid=119775811436800&notif_t=event_wall#wall_posts brać udział!!

     
  • 3
    bbb
    14 maja 2011 - 23:19 | Permalink

    lepiej brac udzial w premierze w kinie niz na facebooku

     
  • 4
    ahoj
    15 maja 2011 - 00:24 | Permalink

    wreszcie jakaś porządna deskorolka nie z wawy

     
  • 5
    anonim
    15 maja 2011 - 00:38 | Permalink

    O kurwa atleta-Mojżesz przeprowadził żydów przez Barcelone

     
  • 6
    Anonymous
    15 maja 2011 - 11:06 | Permalink

    Nuta: Breakout – Wielki ogień

     
  • 7
    tygra
    15 maja 2011 - 14:15 | Permalink

    Ostra zajawa, fajny nose manual na murku i zajebiste schody. Pozdro płock

     
  • 8
    kamil
    15 maja 2011 - 14:41 | Permalink

    plock fajne spoty

     
  • 9
    atleta
    15 maja 2011 - 14:52 | Permalink

    jakby ktoś chciał dvd to prywatną wiadomość na yt niech mi zostawi.

     
  • 10
    subiekt
    15 maja 2011 - 17:22 | Permalink

    łooo bardzo fajnie i płock widzie ;] ciekawe czy poszło coś większego na bronie

     
  • 11
    Anonim
    15 maja 2011 - 18:00 | Permalink

    Super !!!

     
  • 12
    Anonim
    16 maja 2011 - 13:43 | Permalink

    bedize dobry part od Yelenia przecierz ma nagrywki z Barsy^^ bedzie to dostepne gdzies pozniej w necie do lookniecia?

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.