IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

Fresh ‚Til Death Teaser

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (10 votes, average: 4,90 out of 5)
Loading...

Dubstep to kwestia dyskusyjna, ale całościowo teaser robi świetne wrażenie. Już w ten poniedziałek swoją web premierę będzie miała pięcioczęściowa relacja z touru DGK i ZERO, więc jest na co czekać.

13 komentarzy

  • 1
    ano
    9 listopada 2011 - 09:55 | Permalink

    nie mam nic przeciwko,tylko czemu zajebali tą nute

     
  • 2
    Anonim
    9 listopada 2011 - 10:34 | Permalink

    co masz do dubstepu wieśniaku ?

     
  • 3
    majk
    9 listopada 2011 - 10:49 | Permalink

    a co się Tobie nie podoba w dubstepie? Ciągle tylko rap, hip – hop lub jakieś inne wolniejsze… do dobrej napierdalanki trikowej dobry dubstep nie jest zły

     
  • 4
    Anonim
    9 listopada 2011 - 12:02 | Permalink

    Jeśli chodzi o Kid Sister – Pro Nails (Rusko Remix), to tylko Spencer Nuzzi!

     
  • 5
    Anonim
    9 listopada 2011 - 12:48 | Permalink

    kuuurwa sie znalezli oddani fani i znawcy dubstepów

     
  • 6
    Anonim
    9 listopada 2011 - 13:16 | Permalink

    w sumie połaczenie na wspolnej trasie dgk i zero było na tyle egzotyczne że dodanie jeszcze do tego dziwnej muzyki nie razi a wręcz pasuje. Chociaż nie potrafię sobie wyobrazić ludzi którzy słuchają takich rzeczy na co dzień.

     
    • 7
      asd
      9 listopada 2011 - 14:52 | Permalink

      A ja nie potrafie sobie wyobrazić tego, że jest tak wielu ludzi nietolerujących kogoś stylu.
      Sam ogarniam dubstep – oczywiście nie trawie tego z ukf, gdzie komercha się szerzy. Wolę tego pokroju dubstep.

       
  • 8
    Anonim
    9 listopada 2011 - 15:02 | Permalink

    Niestety, ale dubstep stał się ostrym mainstream’em obecnie. Wszędzie tego pełno, począwszy od eski, po kluby. Na dodatek każdy „znawca” jara się mocno Skrillex’em, który jest niczym Justin Bieber w świecie muzyki „pop”. Jak dubstep, to tylko niekomercyjny, zresztą to co obecnie jest, to resztki z dubstepu… Nigdy nie powinien brzmieć jak WRKWRWORWORWORO kosząca kosiarka butelki po mleku.

     
  • 9
    dżordż
    9 listopada 2011 - 17:35 | Permalink

    no i co z tego że MAINSTREAMOWE ? nie można tego słuchać , podkładać pod montaże ? Hipsterem zjebanym jesteś że chciałbyś zatrzymać dubstepik tylko dla siebie , a jak ktoś by go też słuchał to byś już się tak nie jarał , twierdząc że ty to odnalazłeś a teraz wszyscy tego słuchają , to już czas to zmienić? bo wiadomo MAINSTREAM , kurwa co klient ……. dubstep się sprzedaje i jest modny , ale to dobrze raczej dla dobrych twórców , dzięki temu mają kase , rozpowszechniają dobrą muzykę i o to chyba chodzi , no taa ?! wiadomo że dużo osób nie rozumiejących tej muzyki , wieśniaki , jej słucha i się nią jara , tak było jest i będzie i tego nikt nie zmieni bo nie ma namniejszego prawa , muzyka jest dla ludzi , z każdym innym gatunkiem było tak samo więc weź wytrzeźwiej człowieku …

     
  • 10
    Mich
    9 listopada 2011 - 17:52 | Permalink

    B. dobrze , że Dubstep (kochany Trasher!). Przynajmniej nie takie gówno jak rap co (co najczęściej jest na filmikach DGK) Jebać Hempgru, Grubsona i innych raperów-frajerów! ELo!

     
  • 11
    dzejko
    9 listopada 2011 - 18:18 | Permalink

    nutka z Spencer Nuzzi – OVERdose

     
  • 12
    asd
    9 listopada 2011 - 21:10 | Permalink

    Dla mnie robienie z utworu pop dubstep, to szczyt disco polo. jebać grubsona i tych wszystkich komercyjnych paziow z polskiej „sceny”. jezeli nie kumasz dubstepu, to nie kumasz ludzi, ktorzy go sluchaja.

     
  • 13
    Anonim
    10 listopada 2011 - 00:24 | Permalink

    @dżordż

    Kurwa hipster? Pizdeczko please…

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.