IDOSK8.com to najważniejsze skate newsy ze świata i Polski w jednym miejscu. Nie musisz wchodzić na inne strony w poszukiwaniu nowych filmów, ja to robię za Ciebie, nieprzerwanie od dwóch lat i nie zamierzam przestać. Teraz mamy tutaj również forum, gdzie możesz porozmawiać o deskorolce lub coś po prostu kupić czy sprzedać.
SZUKAJ
DODAJ

MICHELLE STEILEN

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (30 votes, average: 4,47 out of 5)
Loading...

Z łożysk Bones korzystają nie tylko skejci, ale również i wrotkarze, a jak wiadomo wrotki są dużo fajniejsze niż rolki, więc Bones postanowił zabrać Michelle by sprawdziła się na deskorolkowych spotach. Efekt zajebisty i aż się przykro robi jak Michelle się wywraca.

19 komentarzy

  • 1
    asd
    23 listopada 2013 - 09:50 | Permalink

    zdecydowanie zajebisty efekt :D
    4:01 Koston po prawej? :D

     
  • 2
    Anonim
    23 listopada 2013 - 10:39 | Permalink

    MERRY ME ! :D

     
  • 3
    Anonim
    23 listopada 2013 - 12:31 | Permalink

    Nic niesamowitego w tym nie widzę, dokładnie to samo można robić na rolkach wyczynowych + masę grindów, których na wrotkach nie zrobisz.

     
  • 4
    lol
    23 listopada 2013 - 13:05 | Permalink

    UP@ soo gay, przecież dziewczyna wyjaśnia na wrotkach a na dodatek ma rewelacyjne ciało na którym również można zawiesić oko. Propsy!

     
  • 6
    karol
    23 listopada 2013 - 13:14 | Permalink

    zycie bym oddal za tą dupe

     
  • 7
    Anonim
    23 listopada 2013 - 13:23 | Permalink

    Takie wrotki to ja rozumiem ;d

     
  • 8
    kcr
    23 listopada 2013 - 13:59 | Permalink

    najs ass

     
  • 9
    likeLas
    23 listopada 2013 - 14:32 | Permalink

    porno wrotki :D

     
  • 10
    ejdzej
    23 listopada 2013 - 15:21 | Permalink

    fajna dupa wiecej takich

     
  • 11
    wampir
    23 listopada 2013 - 15:30 | Permalink

    :O kurde :O

     
  • 12
    Anonim
    23 listopada 2013 - 15:40 | Permalink

    Za gruba dupa xd

     
  • 13
    ahoj
    23 listopada 2013 - 15:46 | Permalink

    No i tak czikunie mogą przychodzić na skatepark!

     
  • 14
    Anonim
    23 listopada 2013 - 16:07 | Permalink

    To, że fajna dupa, nie zmienia faktu, że wyczynowe wrotki ssą. Chcesz sobie dupy pooglądać, zapraszam na strony +18,

     
  • 15
    stehr
    23 listopada 2013 - 16:59 | Permalink

    Filmował bym. Tylko nie wiem czy lepsze ujęcia od tyłu czy od przodu.

     
  • 16
    Jacek Kurski
    24 listopada 2013 - 00:43 | Permalink

    Ciemny lud , wszystko kupi

     
  • 17
    Anonim
    24 listopada 2013 - 12:10 | Permalink

    Anonymous czy ty zawsze sie musisz kurwa wypowiedzieć? Ogarnij, że większość osób ma w dupie twoje zdanie

     
  • 18
    mike
    24 listopada 2013 - 12:30 | Permalink

    ten na górze troche wali hipokryzja :D + hehs, pupa

     
  • 19
    24 listopada 2013 - 13:15 | Permalink

    bardziej zajawkowy niz kolejny webpart jakiegos randomowego ziomka ktory chce sie wybic

     
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany.

    Przed dodaniem komentarza, policz: Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.